Skip to main content

Ljetni favoriti #1 - Šminka / Summer favorites #1 - Make up

Pozdrav svima i hvala vam što ste izdvojili vrijeme da biste pročitali ovaj post :)
Zadnja tri posta bila su samo slike,tako da dugo vremena nisam napisala neki tematski post,ali nadam se da vam to ne smeta.Ukoliko imate neke ideje za iduće postove napišite mi u komentarima.

Hello everyone and thank you for taking the time to read this post :) 
Last three posts was only pictures,so a long time since I've written some thematic post,but I hope you do not mind.If you have some ideas for next post write me in comments.


Reich by Rea Pazarac
Ovo su svi ti favoriti.U pravilu ja se inače rijetko šminkam i to uglavnom kad idem u grad ili na neku posebnu priliku.Ovu šminku ne nosim u školu,ali u back to school postovima ćete vidjeti koju šminku nosim u školu.

This are favorites.I rarely wear make up,just when I going to city or when is a special occasion.This make up isn't for school,but in back to school posts you will see which make up I wear in school.

Essence all about matt compact powder
Ovo je u pravilu kompaktni puder kojeg ja koristim samog za sebe.On je odličan za osobe s masnom t-zonom ili masnom kožom lica.Sjajan je,ali međutim kad se malo oznojite koža vam se sjaji.Njegova je cijena oko 25 kn i možete ga nabaviti u svim drogerijama (Kozmo,Bipa,Muller,Dm...)

This is really compact powder which I use it for itself.He is great for people with oily t-zone or oily skin face.It is great,but when you sweat a little your skin is shiny.It price is about 25 HRK.


Maybelline lash sensational mascara
Ovo je najbolja maskara koju sam ja ikad probala.Sjajna je i po mom mišljenju najbolja drogerijska maskara.Odlično izvlači trepavice i ne slijepi trepavice.Njena cijena je 80 kn i ja sam je kupila u Dm-u,ali može se nabaviti u svim drogerijama.

This is the best mascara ever.It is great and in my opinion the best drugstore mascara.It great draws eyelashes and not blind them.It price is 80 HRK and I bought it in Dm.


Colleen blush in shade 805
Iskreno ovo rumenilo mi se na početku uopće nije svidjelo,ali nedavno sam ga ponovno uzela i nanjela.Oduševila sam se.Ovo je jedna predivna zemljana nijansa.Kupila sam ga u Kozmu za nekih desetak kuna.Znam da postoje samo dvije nijanse.Možete ga kupiti samo u Kozmu.

Frankly this blush I initially did not like it, but recently I took it back and knowledge. I was delighted .This is a beautiful clay shade .I bought him in Kozmo for about ten kunas. I know there are only two shades. You can buy it only in Kozmo.


Catrice blush in shade 50 Apropos Apricot
Ovo mi je trenutno najdraže rumenilo i njega sam već nosila u školu.Divno je i neprimjetno.Dobila sam ga uz časopis "Cosmopolitan",mislim da je to bilo travanjsko ili svibanjsko izdanje.

This is my current favorite blush and I already wore it to school. It is wonderful and seamlessly. I got it with the magazine "Cosmopolitan," I think it was the April and May editions.


Essence Wave goddes lip balm in shade 02 Life is better when you surf
  
Ovo je lip balm iz neke limitirane kolekcije.Daje lijepu rozkasto-breskvastu boju.Nije nešto dugotrajan,ali je kremast i kad ga stavite imate ugodan osjećaj na usnama.Kupila sam ga u Dm-u,a cijene se ne sjećam.Kupljen je još sredinom srpnja tako da mislim da ga više ne možete pronaći.


This is a lip balm from a limited collection. It gives a lovely pinkish-peachy color. It is not something lengthy, but it is creamy and when you put it a pleasant feeling on the lips. I bought it in DM, and prices do not remember. Bought more mid-July so I think it can not find.

Maybelline popsticks in shade 70 orange crush
 Ovaj me proizvod oduševio.Ne daje neku prejaku boju,već laganu.Dugotrajan je i kad ga stavite imate osjećaj balzama za usne.Njegova je cijena oko 67 kn,a ja sam ga našla na sniženju za 10 kn.Možete ga pronaći,ja mislim,u svim drogerijama.


This product impressed me .No gives an excessive color, but light. Prolonged and when you feel put lip balm. Its price is about 67 HRK, and I found it on sale for 10 HRK. You can find it, I think, in all drugstores.

 O ovom proizvodu sam već pisala u Spring tagu,tako da neću nešto previše pisati sada o njemu.Moram reći samo da je za jedan lip balm izrazito pigmentiran i dugotrajan.

 About this product I wrote in the Spring tag, so I will not have too much to write now about it .I can only say that it is a lip balm highly pigmented and long lasting.

Hvala vam na pažnji :) Thank you for attention :)


Pronađi me /Find me on:










  

Comments

Popular posts from this blog

VODIČ KROZ LEKTIRU: Sanja Polak, Pobuna Pauline P.

Dobrodošli na blog! Nedavno sam putem email adrese dobila zahtjev da napravim dnevnik čitanja za poznati roman Dnevnik Pauline P. , autorice Sanje Polak . Naime, ja sam davne 2015. recenzirala ovo djelo i napisala okvirno mišljenje vezano uz njega, ali nisam detaljno pristupila obradi dijela. No, jedna me je mama zamolila da joj pomognem kako bi lakše sa svojim djetetom mogla sastaviti dnevnik čitanja, odrediti temu i napisati dojam o djelu.  Link do posta:  http://reichbyreapazarac.blogspot.com/2015/05/pobuna-pauline-p.html Moram priznati da sam u ranim tinejdžerskim godinama i sama bila velika obožavateljica ciklusa romana Dnevnik Pauline P. jer sam se mogla poistovjetiti s glavom junakinjom te se pronaći u brojnim situacijama kroz koje sam prolazila. Međutim, smatram da ovo nije knjiga koja je namijenjena isključivo tinejdžerima i njihovim roditeljima. Neovisno o svojoj životnoj dobi, uvijek biste se mogli pronaći u trenucima koje ste i sami proživljavali u najosjetljivijem per

Bilješke iz dnevnika (veljača 2022.) - Ljudi koji nose "maske"

Dobrodošli na blog! Jeste li ikada nekoga namjerno povrijedili samo zato da biste uzdignuli sebe? Mislim da ne postoji osoba na ovome svijetu koja nikada nije nikoga povrijedila, učinili to nesvjesno ili ne, ponekad nismo ni svjesni toga kako naši postupci mogu utjecati na ljude oko nas. Dok sam bila mlađa, odnosno dok sam odrastala, doživjela sam više neugodnih situacija koje su me znale dovesti do toga da sam se neprestano preispitivala o tome što sam pogrešno učinila. Što je to izazvalo poriv u toj drugoj osobi, koji je natjerao na to da me povrijedi? Ponekad više bole postupci, nego same riječi koje nam netko uputi, ali s vremenom sam shvatila, osvrčući se na neke događaje iz prošlosti, kako sam olako dopustila da me netko ponizi i uvjeri kako sam osoba koja nije vrijedna poštovanja. Nije svatko sposoban iskazati vam poštovanje koje zaslužujete. Rijetkost je u današnjem svijetu susresti se s osobama koje vas doista cijene u pravom smislu. Većina ljudi mišljenja je kako druge ne

BLOGMAS(Dan 14.) - Ideje za kupnju darova

Dobrodošli na blog! Razmišljajući o tome što ću danas podijeliti s vama,odlučila sam vam dati neke prijedloge pri kupnji poklona za vaše najmilije .Iako su pokloni materijalnog kalibra sasvim nevažan dio blagdana jer važnije je da ste na okupu s ljudima koji su značajan dio vašeg života i da ih iskreno volite ,uvijek je lijepo podariti nekome simboličan znak pažnje u vidu nekog poklona. 1.ŠMINKA,PROIZVODI ZA NJEGU KOŽE I KOSE... Kada kupujete svojoj djevojci,prijateljici,ženi neki poklon, kozmetika je jedan od izbora s kojim ne možete pogriješiti .Stranica Cosmetify  nudi veliki izbor proizvoda drogerijskog i high-end ranga.Osim toga,popularne stranice na kojima možete,također,pronaći veliki izbor sjajnih proizvoda jesu Feelunique , Beauty Bay , Cult Beauty ,ali svakako ne smijemo zaboraviti i izbor u drogerijama kao i parfumerijama gdje ćete pronaći i sjajne popuste tako da će se kupnja svakako isplatiti. 2.PARFEMI Parfemi su,također,još jedan dob