Skip to main content

February favorites

Pozdrav svima :)  

Za danas sam vam pripremila favorite veljače.Najviše imam šminke jer sam ovog mjeseca kupila dosta nove šminke pa je to valjda zato.Neću vam pisati previše o proizvodima pa ako želite saznati nešto više o proizvodima tj. ako želite recenziju nekog proizvoda napišite mi u komentarima.

Hello :)

For today,I have for you February favorites.This month,I have more make up because I bought a lot of new make up,because it is probably because.I won't write lot of about products but if you want review some of them write me in comments.

Essence how to make smokey eyes palette



Ova paleta me oduševila.Napisala sam prvi dojam ove palete i radila tutorijal s njom pa ću vam linkove ostaviti ispod :

This palette delighted me.I wrote first impression of this palette and made tutorial with it.Links will be under :



Beauty UK baked blush #rose rouge 



Ove rumenilo je predivno.Kad ga stavite izgleda prirodno i savršeno je za svaki dan.

This blush is beautiful.When you put it looks natural and it is perfect for every day.

Essence 3D eyeshadow #01 iressistible fox-trott 


Otkako sam dobila ovo sjenilo stalno ga koristim.Možete ga nositi svaki dan jer izgleda jako lijepo i nije previše upadno.

Ever since I got this shadow I constantly use them.You can apply them every day because it looks very nice and it is convenietly for every day.


L'oreal false lash intenza mascara 


Još jedna u nizu koja me oduševila.Super razdvoji i izvuče trepavice i mislim da je stvarno među najboljim drogerijskim mascarama.

Another I have tried recently that delighted me.It great separates and lengthens lashes and I think it is among the best drugstore mascaras.


Catrice glossy lipglow 



Ovo sjajilo je namjenjeno tako da na svakome boja ispada drugačije jer se prilagođava boji vaših usana.Daje laganu boju i nije baš dugotrajno,ali je za svaki dan odlično.

This lip gloss is intended to adapt to colour of your lips.It gives a splash of colour and isn't longlasting but it is great for everyday.


Bell secretale lip lacquer deep colour and long lasting #05 


Tekstura mu je poput sjajila i jako je lijepa boja.Dugotrajan je i ugodan na usnama.

It texture is like a lipgloss and it is beautiful colour.It is longlasting and pleasant on the lips.


Essence lip pencil #12 and Essence glossy stick #01 radiant rose 


Ova kombinacija mi je potpuno otkriće.Prvo popunim usne s Essence olovkom u nijansi dvanaest onda preko stavim deblju crtu Essence glossy sticka.Boja koja ispadne je rozo nude.Dugotrajni su u kombinaciji.

This combination is totally discovery for me.First,I fill the lips with Essence lip pencil in shade #12 then put across thicker line Essence glossy stick.Colour is pink nude.Combination is longlasting.

Catrice sun glow bronzing matt powder 




Ovaj bronzer je predivan za svaki dan.Međutim,morate biti pažljivi jer se s njim vrlo lako može pretjerati.

This bronzing powder is amazing.However,you have to be careful because you can apply too much.

Body Soul beauty blender 


Ovaj blender je jako sličan originalnom beauty blenderu.S njim možete lijepo nanjeti korektor i brže je nego prstima.

This blender is very similar original Beauty Blender.You can with it apply concealer very easy and quickly,faster then fingers.

Essence blender brush,Body Soul shadow brush,Body Soul blender brush 


Ovo su kistovi za sjenilo.Povoljni su i s njima možete precizno nanijeti sjenilo i izblendati.

This brushes are for eyeshadow.It is cheap and with them you can precise apply and blend eyeshadow.

Calvin Klein Euphoria perfume 


Parfem s muškom notom . Međutim,jako je profinjen i obožavam ga.

This perfume has men's touch . However,it is elegant and I love it.

Dove go fresh grapefruit & lemongrass scent 


Jako osvježavajući miris s notom limuna koja se osjeti.

It is very refreshing smell with note lemon that can be felt.

New Yorker earrings 


Ovakve naušnice sam jako dugo htjela.Naušnice su inspirirane Dior naušnicama i stalno ih nosim.

I wanted this earrings very long.The earrings are inspirated by Dior earrings and I constantly wear them.

Amadeus Jeans wallet


Dobila sam ga za poklon i obožavam ga.

I got it for gift and I love it.

To je to :) #Lifeiswhereisyourheart 
That's it :) #Lifeiswhereisyourheart


Pronađi me /Find me on:


More on Instagram @rea_pazarac



Comments

  1. Imaš jako lijepu šminku,a najviše mi se svidjelo rumenilo

    ReplyDelete
  2. Imaš jako lijepu šminku,a najviše mi se svidjelo rumenilo

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

VODIČ KROZ LEKTIRU: Sanja Polak, Pobuna Pauline P.

Dobrodošli na blog! Nedavno sam putem email adrese dobila zahtjev da napravim dnevnik čitanja za poznati roman Dnevnik Pauline P. , autorice Sanje Polak . Naime, ja sam davne 2015. recenzirala ovo djelo i napisala okvirno mišljenje vezano uz njega, ali nisam detaljno pristupila obradi dijela. No, jedna me je mama zamolila da joj pomognem kako bi lakše sa svojim djetetom mogla sastaviti dnevnik čitanja, odrediti temu i napisati dojam o djelu.  Link do posta:  http://reichbyreapazarac.blogspot.com/2015/05/pobuna-pauline-p.html Moram priznati da sam u ranim tinejdžerskim godinama i sama bila velika obožavateljica ciklusa romana Dnevnik Pauline P. jer sam se mogla poistovjetiti s glavom junakinjom te se pronaći u brojnim situacijama kroz koje sam prolazila. Međutim, smatram da ovo nije knjiga koja je namijenjena isključivo tinejdžerima i njihovim roditeljima. Neovisno o svojoj životnoj dobi, uvijek biste se mogli pronaći u trenucima koje ste i sami proživljavali u najosjetljivijem per

Bilješke iz dnevnika (veljača 2022.) - Ljudi koji nose "maske"

Dobrodošli na blog! Jeste li ikada nekoga namjerno povrijedili samo zato da biste uzdignuli sebe? Mislim da ne postoji osoba na ovome svijetu koja nikada nije nikoga povrijedila, učinili to nesvjesno ili ne, ponekad nismo ni svjesni toga kako naši postupci mogu utjecati na ljude oko nas. Dok sam bila mlađa, odnosno dok sam odrastala, doživjela sam više neugodnih situacija koje su me znale dovesti do toga da sam se neprestano preispitivala o tome što sam pogrešno učinila. Što je to izazvalo poriv u toj drugoj osobi, koji je natjerao na to da me povrijedi? Ponekad više bole postupci, nego same riječi koje nam netko uputi, ali s vremenom sam shvatila, osvrčući se na neke događaje iz prošlosti, kako sam olako dopustila da me netko ponizi i uvjeri kako sam osoba koja nije vrijedna poštovanja. Nije svatko sposoban iskazati vam poštovanje koje zaslužujete. Rijetkost je u današnjem svijetu susresti se s osobama koje vas doista cijene u pravom smislu. Većina ljudi mišljenja je kako druge ne

BLOGMAS(Dan 14.) - Ideje za kupnju darova

Dobrodošli na blog! Razmišljajući o tome što ću danas podijeliti s vama,odlučila sam vam dati neke prijedloge pri kupnji poklona za vaše najmilije .Iako su pokloni materijalnog kalibra sasvim nevažan dio blagdana jer važnije je da ste na okupu s ljudima koji su značajan dio vašeg života i da ih iskreno volite ,uvijek je lijepo podariti nekome simboličan znak pažnje u vidu nekog poklona. 1.ŠMINKA,PROIZVODI ZA NJEGU KOŽE I KOSE... Kada kupujete svojoj djevojci,prijateljici,ženi neki poklon, kozmetika je jedan od izbora s kojim ne možete pogriješiti .Stranica Cosmetify  nudi veliki izbor proizvoda drogerijskog i high-end ranga.Osim toga,popularne stranice na kojima možete,također,pronaći veliki izbor sjajnih proizvoda jesu Feelunique , Beauty Bay , Cult Beauty ,ali svakako ne smijemo zaboraviti i izbor u drogerijama kao i parfumerijama gdje ćete pronaći i sjajne popuste tako da će se kupnja svakako isplatiti. 2.PARFEMI Parfemi su,također,još jedan dob