Skip to main content

22 days to Christmas: November favorites

Dobrodošli!

Za danas sam vam pripremila mjesečne favorite.Ovo je jedan od mojih omiljenih postova i nadam se da ćete uživati u njemu.
Imam gomilu proizvoda koje koristim već duži vremenski period iako su i neki od njih noviji,ali dobit ćete kratak dojam o svima. 

NEUTROGENA HANDCREME 

 
Ranije nisam baš vodila brigu o njezi ruku,ali u posljednje vrijeme one su postale dosta suhe stoga sam se odlučila isprobati ovu kremu za ruke.Mnoge su je blogerice ranije hvalile,a moja mama je kupila pa sam je i ja počela koristiti.Gusta je i lijepo nahrani ruke te se brzo upija,što mi je zapravo i najvažnije jer mogu nastaviti raditi ostale stvari.

ALVERDE BABY NJEGUJUĆA KREMA ZA LICE I TIJELO 


 Ovu kremu mi je mama donijela kada sam završila u bolnici i iskreno nisam očekivala ništa previše od nje,ali oduševila me je.Imam suhu kožu lice te mi je krema za lice izuzetno važna u njezi moje kože lica,a ona se doista pokazala sjajnom.Brzo se upija te hrani kožu,a i ima izuzetno nježan miris koji vam svakako neće smetati. 

AVENE CLEANANCE CLEASING GEL & CV 3 IN 1 REINGUNG,PEELING,MASKE 


 Kad je o umivanju te čišćenju lica riječ,posljednje vrijeme rotiram ova dva proizvoda.Avene koristim onda kada želim nešto nježnije tj. kada mi je lice čisće,a kad mi treba malo bolja njega onda posežem za CV 3 u 1 čistilicom koja sjajno čisti lice.Nju možete kupiti u Mulleru,a Avene sam nabavila u ljekarni.

L´OREAL ELSEVE DOUBLE ELIXIR 


 Njega kose mi je u posljednje vrijeme postala jako važna.Ovaj proizvod je fantastičan onda kada želim dodatnu njegu dati kosi tijekom dana.Kada pretjerate s njim kosa vam može djelovati prljavo zato ga ne nanosite previše na kosu i ne stavljajte ga na korijen kose.

LA CROA ARGAN MACADAMIA OIL NOURISHING HAIR OIL 


 Nakon što operem kosu,koristim ulje za njegu kose.Stavim ga na vrhove i kosa bude mekša,te joj ulje da zdravi sjaj.

NIVEA HAIRMILK CARE SHAMPOO 

 Nisam očekivala da će me ovaj proizvod oduševiti.Odlučila sam ga isprobati tek tako
da vidim kakav je,a kad sam napokon oprala kosu iznenadila sam se.Kosa je nakon 
korištenja ovog prozvoda mekana i baš je čini zdravijom.

GARNIER FRUCTIS SOS REPAIR MASK 

Trebala mi je nova maska za kosu pa sam odlučila uzeti ovu da je isprobam.Ovo je jedna od rijetkih maski koja me oduševila već nakon prvog korištenja.Definitivno radi na obnavljanju kose i čini kosu mekšom nego prije. 

MAKEUP REVOLUTION ULTRA PROFESSIONAL EYESHADIW FLAWLESS & MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS 3 RESURECTION 




 Otkako sam ih nabavila,stalno ih koristim i zanemarila sam sva druga sjenila.Nisu previše skupe,a jako su kvalitetne.Imaju dobru pigmentaciju,lako se blendaju i bez baze za sjenilo,dugo ostaju na očima.

ESSENCE MATTIFYING COMPACT POWDER UB 11 PASTEL BEIGE 


 Ovaj puder sam dobila za rođendan i od tada ga stalno koristim.Meni matiranje lica nije toliko važno jer i bez toga,šminka mi dugo ostaje na licu,ali puder je doista fantastičan i cijeli dan zadržava šminku na licu. 

MAYBELLINE FACESTUDIO BLUSH IN 60 COSMOPOLITAN & ESSENCE MATT TOUCH BLUSH IN 10 PEACH ME UP 


 Volim da mi je svakodnevna šminka na licu lagana i da izgleda prirodno pa su mi ova dva rumenila omiljena u posljednje vrijeme.

MAYBELLINE VIVID MATTE LIQUID IN 05 NUDE FLUSH,FREEDOM PRO LIPSTICK IN NAKED&PROTECT,BOURJOIS ROUGLE EDITION VELVET IN 07 NUDEIST 

 Već dva mjeseca,svaki dan vrtim ova četiri ruža.Nekada ih kombiniram,nekada nosim samo jedan od njih.Freedom ruževi se mogu kupiti na Pink Pandi i ovi su matte.Sva četiri ruža su dugotrajna na usnama,lako se nanose i suše se matte. 

L´OREAL MEGA VOLUME MISS HIPPIE MASCARA & ESSENCE FOR-BIDDEN VOLUME MASCARA 


 Ove dvije maskare kombiniram svakog dana.Obje rade na volumenu i trepavice doista produlje.Essence maskara me jako iznenadila jer takvu maskaru iskreno ne bih nikada očekivala za 10 kuna koliko sam je i platila.Govorim to zato jer nikad ranije nisam kupila toliko povoljnu maskaru koja može biti s punim pravom u rangu sa skupljima. 

MAKEUP REVOLUTION PRO BASE BLUR PRIMER ILLUMINATION BASE 


 Ako imate masnu kožu,ovaj primer vam vjerovatno neće odgovarati,ali meni je sjajan.Šminka s njim dugo ostaje na licu,a i sjajan je ako ne želite potpuno matte izgled lica.Možete je kupiti na Pink Pandi. 

CATRICE MADE TO STAY MAKEUP IN 005 IVORY BEIGE 


 Ovu bazu imam već neko vrijeme,ali nisam je koristila skoro nikada prije.Otkako sam je isprobala,skoro svaki put je koristim i doista dugo drži sjenila na očima.Također,pomaže da se kremasta sjenila ne skupljaju u pregibu. 

CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE HIGH COVERAGE CONCEALER IN 010 PORCELLAIN,CATRICE ALL MAT PLUS IN 010 LIGHT BEIGE & CATRICE ALL MAT PLUS IN 015 VANILLA BEIGE 


 Što se svakodnevne šminke tiče,uglavnom koristim samo korektor bez tekućeg puder kao podlogu.Konačno sam isprobala taj dugo hvaljeni liquid camouflage i već prvim korištenjem sam shvatila koliko je to fantastičan korektor.Ima veliku pokrivnu moć.Kad želim nešto laganije i ne treba mi toliko pokrivenost,radije biram all mat plus koji je lagan i ima srednju pokrivnu moć. 

ESSENCE SUN CLUB MATT BRONZING POWDER LIGHTER SKIN IN 01 NATURAL & CATRICE DEFINING BLUSH IN 010 TOFFEE FAIRY 

 Bronzer je sastavni dio moje šminke bezobzira o kojoj prilici da je riječ.Najčešće sam koristila i koristim ovu kombinaciju.S catrice rumenilom konturiram,a blendam ga s essence bronzerom koji je prirodan i s kojim ne možete pretjerati.

BODY&SOUL ČETKA ZA PUDER U KAMENU I SPUŽVICA ZA NANOŠENJE ŠMINKE 

 Body & Soul ima povoljne,a kvalitetne četkice.Njihova spužvica za nanošenje šminke mi je najdraža jer je mekana i lako se blenda s njom,a četku koristim kada želim nanijeti puder u kamenu u maloj količini na lice.

JESSUP SET ČETKICE 


 Ovaj set četkica je s Pink Pande.Kvalitetne su,lako se koriste i otkako sam ih dobila dio su moje svakodnevne makeup rutine.

GIVENCHY ORGANZA EAU DE PARFUM 

 Stalno koristim ovaj parfem.Dugotrajan je,ima divan cvjetni miris. 

Hvala vam na pažnji! 
Voli vas,Rea 


 



Comments

Popular posts from this blog

VODIČ KROZ LEKTIRU: Sanja Polak, Pobuna Pauline P.

Dobrodošli na blog! Nedavno sam putem email adrese dobila zahtjev da napravim dnevnik čitanja za poznati roman Dnevnik Pauline P. , autorice Sanje Polak . Naime, ja sam davne 2015. recenzirala ovo djelo i napisala okvirno mišljenje vezano uz njega, ali nisam detaljno pristupila obradi dijela. No, jedna me je mama zamolila da joj pomognem kako bi lakše sa svojim djetetom mogla sastaviti dnevnik čitanja, odrediti temu i napisati dojam o djelu.  Link do posta:  http://reichbyreapazarac.blogspot.com/2015/05/pobuna-pauline-p.html Moram priznati da sam u ranim tinejdžerskim godinama i sama bila velika obožavateljica ciklusa romana Dnevnik Pauline P. jer sam se mogla poistovjetiti s glavom junakinjom te se pronaći u brojnim situacijama kroz koje sam prolazila. Međutim, smatram da ovo nije knjiga koja je namijenjena isključivo tinejdžerima i njihovim roditeljima. Neovisno o svojoj životnoj dobi, uvijek biste se mogli pronaći u trenucima koje ste i sami proživljavali u najosjetljivijem per

Bilješke iz dnevnika (veljača 2022.) - Ljudi koji nose "maske"

Dobrodošli na blog! Jeste li ikada nekoga namjerno povrijedili samo zato da biste uzdignuli sebe? Mislim da ne postoji osoba na ovome svijetu koja nikada nije nikoga povrijedila, učinili to nesvjesno ili ne, ponekad nismo ni svjesni toga kako naši postupci mogu utjecati na ljude oko nas. Dok sam bila mlađa, odnosno dok sam odrastala, doživjela sam više neugodnih situacija koje su me znale dovesti do toga da sam se neprestano preispitivala o tome što sam pogrešno učinila. Što je to izazvalo poriv u toj drugoj osobi, koji je natjerao na to da me povrijedi? Ponekad više bole postupci, nego same riječi koje nam netko uputi, ali s vremenom sam shvatila, osvrčući se na neke događaje iz prošlosti, kako sam olako dopustila da me netko ponizi i uvjeri kako sam osoba koja nije vrijedna poštovanja. Nije svatko sposoban iskazati vam poštovanje koje zaslužujete. Rijetkost je u današnjem svijetu susresti se s osobama koje vas doista cijene u pravom smislu. Većina ljudi mišljenja je kako druge ne

BLOGMAS(Dan 14.) - Ideje za kupnju darova

Dobrodošli na blog! Razmišljajući o tome što ću danas podijeliti s vama,odlučila sam vam dati neke prijedloge pri kupnji poklona za vaše najmilije .Iako su pokloni materijalnog kalibra sasvim nevažan dio blagdana jer važnije je da ste na okupu s ljudima koji su značajan dio vašeg života i da ih iskreno volite ,uvijek je lijepo podariti nekome simboličan znak pažnje u vidu nekog poklona. 1.ŠMINKA,PROIZVODI ZA NJEGU KOŽE I KOSE... Kada kupujete svojoj djevojci,prijateljici,ženi neki poklon, kozmetika je jedan od izbora s kojim ne možete pogriješiti .Stranica Cosmetify  nudi veliki izbor proizvoda drogerijskog i high-end ranga.Osim toga,popularne stranice na kojima možete,također,pronaći veliki izbor sjajnih proizvoda jesu Feelunique , Beauty Bay , Cult Beauty ,ali svakako ne smijemo zaboraviti i izbor u drogerijama kao i parfumerijama gdje ćete pronaći i sjajne popuste tako da će se kupnja svakako isplatiti. 2.PARFEMI Parfemi su,također,još jedan dob