Skip to main content

FOOD FAVORITES - DORUČAK

Dobrodošli na blog! 

Vraćam se pisanju nakon kraće vremenske pauze.Razlog moje neaktivnosti je upravo taj što odlučila dati sebi malo vremena da smislim nove ideje za blog,odnosno,za postove koje ćete čitati u narednom periodu.

Tema današnjeg posta biti će hrana koju jedem,odnosno food favorites.Nakon posta o mršavljenju koji je utjecao na nagli porast posjetitelja na mom blogu,dobila sam bezbroj pitanja o tome što ja zapravo jedem.Već sam naglasila kako ne namjeravam dijeliti s vama svoj režim prehrane jer je on individualan i ne mora značiti da će,ukoliko meni odgovara,odgovarati i vama.Zato je najbolje posavjetovati se s nutricionistom prije nego što odlučite promijeniti vaš način ishrane.Prije nego što promijenite vaš način ishrane morate znati da vas čekaju brojne prilagodbe.Promijena načina ishrane nije samo privremeni događaj u vašem životu nego i "avantura" koja vas čeka tijekom cijelog vašeg života.Treba biti uporan,shvatiti zdrav način ishrane kao nešto najbolje što vam se ikada dogodilo i dopustiti sebi da uživate u njenim čarima.Ne mijenjate samo vaš fizički izgled nego i vašu psihu,a kada to priuštite sebi osjećat ćete se puno boljima nego što ste ranije bili.

1. DORUČAK 

Doručak je najvažniji obrok u danu i ne smijete ga preskakati.Čak i onda kada zaista nemate vremena ujutro kojeg biste izdvojili da nešto pojedete.No,za sve postoji idealno rješenje pa tako i za pripremu doručka koja vam neće oduzimati dragocjeno vrijeme koje želite uložiti za neke druge stvari.Doručak kojeg ja jedem ne oduzima previše vremena za pripremu ujutro,ali više volim kada znam da je on spreman i čeka me u hladnjaku.U 95% slučajeva svoj doručak pripremim večer prije i moram priznati da je on još ukusniji kada "prenoći" u hladnjaku.Kod doručka mi je najbitnije da je dovoljno energičan i drži me sitom barem par sati.Ne volim da je previše obilan već da je hranjiv i lagan.

ZOBENE PAHULJICE 


Ovo su moje omiljene,ali sasvim je nebitno koje ćete koristiti.Zobene pahuljice su jako hranjive,a nisu previše teške za želudac i ne trebate ih staviti previše jer one ionako "nabubre" kada ih kombinirate s nekom tekućinom.Zob obiluje vlaknima koja usporavaju probavu čime se smanjuje razina šećera u krvi što zapravo i izaziva osjećaj sitosti nakon obroka.Također,smanjuju kolesterol i blokiraju apsorpciju masti u crijevima. 

CHIA SJEMENKE 

Dok nisam promijenila način ishrane,nisam uopće jela chia sjemenke iako sam gledala brojne YouTube-re koji su ih uvrstili unutar svoje ishrane.Kada sam ih počela kombinirati uz zobene pahuljice moram priznati da sam se potpuno oduševila.Nemaju nimalo loš ukus,a zapravo vam daju veliku količinu energije koja vam je potrebna ujutro.Sadrže puno omega-3 masnih kiselina,kalcij,željezo,magnezij,bjelančevine,fosfor,mangan,vitamine A,B,C i D.Osim u pripremi doručka,možete ih koristiti uz mnoga druga jela što dosad nisam prakticirala,ali voljela bih probati. 

CEJLONSKI CIMET 


Na početku puta promijene svoje ishrane počela sam stavljati cimet u zobene pahuljice jer sam pročitala kako on pomaže u procesu mršavljenja.No,to nije jedino svojstvo koje pruža konzumacija ove namirnice.Dobar je izvor ugljikohidrata,proteina i dijetetskih vlakana.Obiluje važnim mineralima poput mangana,kalcija,željeza,bakra,cinka.Sadrži i vitamine C,K,B2 i B6.

JOGURT(MLIJEKO) 

Uvijek biram jogurt jer ga smatram boljom alternativnom od mlijeka iako to ovisi zapravo o vama.Nikad se nisam opredjeljivala za zobeno mlijeko,kokosovo,bademovo ili bilo koje drugo jer me to nikada nije ni privlačilo.Kada pustim zobene pahuljice da preko noći budu u jogurtu,one budu kremastije i ukusnije nego kada to činim ujutro jer nemam više od 5 minuta za to.Mlijeko koristim samo onda kada nemam jogurt kod kuće,a to je zaista rijetkost.Također,kod mlijeka ne gledam koliki postotak masti ima jer mi to nikada nije štetilo organizmu. 

VOĆE 

Kada je o voću riječ,to je nešto što možete i ne morate uvrstiti kao dio vašeg doručka.U zadnje vrijeme nisam nešto pretjerano radila doručak s nekim voćem,a prije mi je to stvarno bila navika.No,kada organizam prihvati ukus zobenih pahuljica bilo kakvi dodatci neće vam biti ni potrebni.Kada imam želju "poboljšati" ukus zobenih pahuljica ili mi se jednostavno jede neko voće uz doručak,onda uglavnom uzimam banane.Jednu bananu narežem ili zgnječim i to bude jako ukusno.Banana sadrži jednostavne prirodne šećere - fruktozu i glukozu koji se brzo razgrađuju i tijelu daju potrebnu energiju za bilo kakvu fizičku aktivnost.Sadži i veliku količinu kalija koji je važan za kontrakciju mišića i pravilan rad živčanog sustava. 

RIŽINI KREKERI 


Jako rijetko jedem rižine krekere za doručak zato jer ih više volim ostaviti kao sastavni dio večere,ali kada mi se baš ne jedu zobene pahuljice ili mi se ne da raditi ih već odmah nešto jesti,posežem za rižinim krekerima.Volim ih jesti same za sebe,ali za doručak prakticiram da su u kombinaciji s nečim.Ne smatram da su rižini krekeri baš najzdravija opcija,ali u umjerenim količinama su prihvatljivi i bolja varijanta od kruha. 

To bi bilo sve.Nisam previše izbirljiva kada je o hrani koju jedem za doručak riječ i uvijek vrtim iste namirnice.Također,moram naglasiti kako ponekad u doručak uvrstim i granole.Mnogi ljudi imaju predrasude kada je o njima riječ jer su pune šećera,ali s vremenom možete sebi dopustiti da razbijete "monotoniju" zobenih pahuljica i ubaciti žlicu granola u njih.To neće naštetiti vašem organizmu,a i ako se pridržavate zdrave prehrane onda mali "izleti" među drugom hranu neće imati utjecaja dok znate vašu granicu. 

Hvala na pažnji! ❤






Comments

Popular posts from this blog

VODIČ KROZ LEKTIRU: Sanja Polak, Pobuna Pauline P.

Dobrodošli na blog! Nedavno sam putem email adrese dobila zahtjev da napravim dnevnik čitanja za poznati roman Dnevnik Pauline P. , autorice Sanje Polak . Naime, ja sam davne 2015. recenzirala ovo djelo i napisala okvirno mišljenje vezano uz njega, ali nisam detaljno pristupila obradi dijela. No, jedna me je mama zamolila da joj pomognem kako bi lakše sa svojim djetetom mogla sastaviti dnevnik čitanja, odrediti temu i napisati dojam o djelu.  Link do posta:  http://reichbyreapazarac.blogspot.com/2015/05/pobuna-pauline-p.html Moram priznati da sam u ranim tinejdžerskim godinama i sama bila velika obožavateljica ciklusa romana Dnevnik Pauline P. jer sam se mogla poistovjetiti s glavom junakinjom te se pronaći u brojnim situacijama kroz koje sam prolazila. Međutim, smatram da ovo nije knjiga koja je namijenjena isključivo tinejdžerima i njihovim roditeljima. Neovisno o svojoj životnoj dobi, uvijek biste se mogli pronaći u trenucima koje ste i sami proživljavali u najosjetljivijem per

Bilješke iz dnevnika (veljača 2022.) - Ljudi koji nose "maske"

Dobrodošli na blog! Jeste li ikada nekoga namjerno povrijedili samo zato da biste uzdignuli sebe? Mislim da ne postoji osoba na ovome svijetu koja nikada nije nikoga povrijedila, učinili to nesvjesno ili ne, ponekad nismo ni svjesni toga kako naši postupci mogu utjecati na ljude oko nas. Dok sam bila mlađa, odnosno dok sam odrastala, doživjela sam više neugodnih situacija koje su me znale dovesti do toga da sam se neprestano preispitivala o tome što sam pogrešno učinila. Što je to izazvalo poriv u toj drugoj osobi, koji je natjerao na to da me povrijedi? Ponekad više bole postupci, nego same riječi koje nam netko uputi, ali s vremenom sam shvatila, osvrčući se na neke događaje iz prošlosti, kako sam olako dopustila da me netko ponizi i uvjeri kako sam osoba koja nije vrijedna poštovanja. Nije svatko sposoban iskazati vam poštovanje koje zaslužujete. Rijetkost je u današnjem svijetu susresti se s osobama koje vas doista cijene u pravom smislu. Većina ljudi mišljenja je kako druge ne

BLOGMAS(Dan 14.) - Ideje za kupnju darova

Dobrodošli na blog! Razmišljajući o tome što ću danas podijeliti s vama,odlučila sam vam dati neke prijedloge pri kupnji poklona za vaše najmilije .Iako su pokloni materijalnog kalibra sasvim nevažan dio blagdana jer važnije je da ste na okupu s ljudima koji su značajan dio vašeg života i da ih iskreno volite ,uvijek je lijepo podariti nekome simboličan znak pažnje u vidu nekog poklona. 1.ŠMINKA,PROIZVODI ZA NJEGU KOŽE I KOSE... Kada kupujete svojoj djevojci,prijateljici,ženi neki poklon, kozmetika je jedan od izbora s kojim ne možete pogriješiti .Stranica Cosmetify  nudi veliki izbor proizvoda drogerijskog i high-end ranga.Osim toga,popularne stranice na kojima možete,također,pronaći veliki izbor sjajnih proizvoda jesu Feelunique , Beauty Bay , Cult Beauty ,ali svakako ne smijemo zaboraviti i izbor u drogerijama kao i parfumerijama gdje ćete pronaći i sjajne popuste tako da će se kupnja svakako isplatiti. 2.PARFEMI Parfemi su,također,još jedan dob