Skip to main content

PINK GLAM BY MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS 4

Dobrodošli na blog!

Poslije dugo vremena,pripremila sam vam jedan makeup look koji može biti inspiracija kao šminka za neku posebniju priliku ili jednostavno,kao svakodnevna šminka.Neće vam oduzeti previše vremena,a zaista ćete ostaviti dojam kao da ste se barem sat vremena šminkali.Nastojala sam koristiti proizvode koji su svima cjenovno pristupačni i koje možete pronaći u Hrvatskoj.Ukoliko želite više ovakvih postova,odnosno,postova na temu šminkanja,slobodno mi ostavite prijedloge u komentarima

LICE: 

1.korak: PRIMER - Catrice prime & fine poreless blur primer 

https://www.pinkpanda.hr/proizvod/prime-and-fine-poreless-blur-primer-165_809

Ovo je,definitivno prema mojem mišljenju,najbolji primer kojeg možete pronaći na tržištu i zaista je cjenovno pristupačan.On zagladi kožu,ostavi je mekanom i preko njega se lako nanose ostali proizvodi. 

2.korak: PODLOGA - Maybelline instant anti-age eraser concealer (02 nude) 
https://www.notino.hr/maybelline/age-rewind-tekuci-korektor/

Također,riječ je o jednom mom favoritu kojeg koristim već godinama.Ono što volim kod njega jest činjenica da pruža srednju pokrivnu moć i svakodnevno mi je sasvim dovoljan pa ne moram nanositi tekući puder.Ne uvlači se u borice oko očiju i dugotrajan je na koži. 

3.korak: PUDER U KAMENU - Essence all about matt! Fixing compact powder 
https://www.pinkpanda.hr/proizvod/essence-fiksatorni-kompaktni-puder-all-about-matt-fixing-compact-powder

Prošlo je dugo vremena kada sam ja prestala koristiti ovaj kompaktni puder jer sam,s godinama,otkrila neke druge koji su mi bili bolji.No,kada sam potrošila onog prethodnog,nisam znala što bih uzela pa sam vidjela ovog i odlučila ga ponovno "isprobati."Iskreno,ne znam zašto sam ga prestala koristiti jer je ovo,za cijenu od nekih 25 kn,izvrstan kompaktni puder.Možda nisam najbolja osoba da bih prosudila trebate li uzeti ovaj puder ili ne,jer imam suhu kožu,ali svakako vam preporučujem da ga isprobate.

4.korak: BRONZER - Douglas bronzer (caramel) 

Moram priznati da je ovo jedan od najboljih bronzera kojeg sam ikada isprobala,a platila sam ga svega 5 € na rasprodaji u Douglasu u Dresdenu.Nažalost,bio je dio limitirane ljetne kolekcije,ali vjerujem da možete pronaći barem nešto slično još uvijek. 

5.korak: RUMENILO - Beauty UK baked blusher box no.2 (rose rouge) 
https://beautyukcosmetics.com/baked-box-collection.html

Davno sam kupila ovo rumenilo i to dok je drogerija "Kozmo" još postojala.Nažalost,nisam sigurna možete li ga pronaći bilo gdje u Hrvatskoj više,ali mogu reći da je ovo fenomenalno rumenilo.Izvrsno je jer daje prirodan sjaj i dobro je pigmentirano. 

6.korak: FIKSATOR - Maybelline lasting fix make-up setting spray 
https://www.jeftinije.hr/Proizvod/14740879/ljepota-i-zdravlje/sminka/pribor-za-sminkanje/maybelline-new-york-lasting-fix-fiksator-sprej

Mogu reći da je ovo najbolji fiksator za šminku kojeg sam ikad isprobala.Iznimno dugotrajan jer vaša šminka može trajati čitav dan i izgledati kao da ste je tek nanijeli.

7.korak: HIGHLIGHTER - I Heart Makeup mermaid`s heart highlighter 
https://www.pinkpanda.hr/proizvod/i-heart-makeup-highlighter-mermaids-heart

Iskreno,kad sam ga tek kupila,nisam bila oduševljena s njim.No,kako sam ga više koristila,tako mi se počeo sviđati i moram reći da je dobar highlighter.Pogotovo ako želite diskretan tj. prirodniji sjaj na licu.Također,može poslužiti i kao sjenilo jer nudi raskoš boja. 

OBRVE: 

GEL - L'Oreal paradise pomade extatic (104 brunette)
https://edigital.hr/sjena-za-oci-olovka-za-oci/loreal-paris-paradise-pomade-extatic-104-brunette-gel-i-cetkica-za-oblikovanje-obrva-p651380

Još jedan favorit kojeg koristim više od godinu dana.Kod popunjavanja obrva mi je najvažnija praktičnost i da ih mogu brzo "upristojiti",a ovaj gel mi to pruža.Što je najbolje,dobijete i četkicu uz njega pa je super opcija i za putovanja. 

OČI: 

1.korak: BAZA - Catrice made to stay make up  (005 ivory beige) 
https://www.beautyaz.gr/el/make-up-foundation/5166-catrice-24h-made-to-stay-make-up-005-ivory-beige-30ml-4251232218602.html

Ovo je,zapravo,tekući puder kojeg ja već dugo koristim kao bazu za sjenilo.Idealan je jer pomaže da prenesete potpunu pigmentaciju sjenila i drži ga dugotrajnim na kapcima. 

2.korak: SJENILA - Makeup Revolution Flawless 4 eyeshadow palette 
https://www.pinkpanda.hr/proizvod/revolution-paleta-sjenila-flawless-4

Nijanse koje sam koristila: Dahlia,Bloom,Hotter,Crimson,Not today.
Mislim da sam o njoj već pisala ranije,ali ovo je sjajna paleta koja je za ono,što pruža,iznimno povoljna.Sjenila se lako blendaju i dobro su pigmentirana,ali i dugotrajna. 

3.korak: OLOVKA ZA OČI - Essence kajal pencil (01 black) 
https://www.pinkpanda.hr/proizvod/essence-olovka-za-oci-kajal-pencil-01-black-

Nije mi najdraža,ali je sasvim korektna olovka.Jedina mana joj je činjenica da se lako razmazuje i nije dugotrajna. 

4.korak: MASKARA - Maybelline lash sensational lash multiplying mascara 
https://www.maybelline.com/eye-makeup/mascara/lash-sensational-waterproof-mascara/very-black

Ovo je moja omiljena maskara ikad i uvijek je iznova kupujem.Daje sjajan volumen trepavicama i one budu potpuno guste,kao da su umjetne. 

USNE: 

1.korak: OLOVKA ZA USNE - Bell precision lip liner pencil (n`5 marron) 
https://www.amazon.co.uk/Bell-Precision-Lip-Liner-Pencil/dp/B009PO5Y1M?th=1

Također je kupljena u "Kozmu" prije par godina,ali nisam je ranije previše koristila jer sam smatrala da je previše tamna.No,u kombinaciji s prljavo rozim nijansama je idealna.Ja sam je koristila kako bih obrubila usne. 

2.korak: RUŽ - Catrice generation matt comfortable liquid lipstick (060 blushed pink) 
https://www.pinkpanda.hr/proizvod/catrice-mat-tekuci-ruz-generation-matt-comfortable-liquid-lipstick-060-blushed-pink

Kupila sam ga sasvim slučajno jer sam tražila sličnu nijansu kao što je jedan ruž,također njihov,kojeg sam ranije potrošila i koji me oduševio.Iskreno,nisam mislila da će biti tako sjajan kakvim se pokazao.Jedina mana je što se lako diže s usana,za razliku od nekih drugih tekućih ruževa,ali vrlo rado ga koristim. 




Hvala na pažnji!
Voli vas,
Rea ❤

👉 Zadnji post na blogu: https://reichbyreapazarac.blogspot.com/2019/09/ostani-moje-najljepse-sjecanje.html

Moj profil na Instagramu: https://www.instagram.com/rea_pazarac/
Moj profil na Twitteru:https://twitter.com/ReicaO1

Za svako pitanje,zahtjev ili savjet kontaktiraj me na: reapazarac07@gmail.com


Comments

Popular posts from this blog

VODIČ KROZ LEKTIRU: Sanja Polak, Pobuna Pauline P.

Dobrodošli na blog! Nedavno sam putem email adrese dobila zahtjev da napravim dnevnik čitanja za poznati roman Dnevnik Pauline P. , autorice Sanje Polak . Naime, ja sam davne 2015. recenzirala ovo djelo i napisala okvirno mišljenje vezano uz njega, ali nisam detaljno pristupila obradi dijela. No, jedna me je mama zamolila da joj pomognem kako bi lakše sa svojim djetetom mogla sastaviti dnevnik čitanja, odrediti temu i napisati dojam o djelu.  Link do posta:  http://reichbyreapazarac.blogspot.com/2015/05/pobuna-pauline-p.html Moram priznati da sam u ranim tinejdžerskim godinama i sama bila velika obožavateljica ciklusa romana Dnevnik Pauline P. jer sam se mogla poistovjetiti s glavom junakinjom te se pronaći u brojnim situacijama kroz koje sam prolazila. Međutim, smatram da ovo nije knjiga koja je namijenjena isključivo tinejdžerima i njihovim roditeljima. Neovisno o svojoj životnoj dobi, uvijek biste se mogli pronaći u trenucima koje ste i sami proživljavali u najosjetljivijem per

Bilješke iz dnevnika (veljača 2022.) - Ljudi koji nose "maske"

Dobrodošli na blog! Jeste li ikada nekoga namjerno povrijedili samo zato da biste uzdignuli sebe? Mislim da ne postoji osoba na ovome svijetu koja nikada nije nikoga povrijedila, učinili to nesvjesno ili ne, ponekad nismo ni svjesni toga kako naši postupci mogu utjecati na ljude oko nas. Dok sam bila mlađa, odnosno dok sam odrastala, doživjela sam više neugodnih situacija koje su me znale dovesti do toga da sam se neprestano preispitivala o tome što sam pogrešno učinila. Što je to izazvalo poriv u toj drugoj osobi, koji je natjerao na to da me povrijedi? Ponekad više bole postupci, nego same riječi koje nam netko uputi, ali s vremenom sam shvatila, osvrčući se na neke događaje iz prošlosti, kako sam olako dopustila da me netko ponizi i uvjeri kako sam osoba koja nije vrijedna poštovanja. Nije svatko sposoban iskazati vam poštovanje koje zaslužujete. Rijetkost je u današnjem svijetu susresti se s osobama koje vas doista cijene u pravom smislu. Većina ljudi mišljenja je kako druge ne

BLOGMAS(Dan 14.) - Ideje za kupnju darova

Dobrodošli na blog! Razmišljajući o tome što ću danas podijeliti s vama,odlučila sam vam dati neke prijedloge pri kupnji poklona za vaše najmilije .Iako su pokloni materijalnog kalibra sasvim nevažan dio blagdana jer važnije je da ste na okupu s ljudima koji su značajan dio vašeg života i da ih iskreno volite ,uvijek je lijepo podariti nekome simboličan znak pažnje u vidu nekog poklona. 1.ŠMINKA,PROIZVODI ZA NJEGU KOŽE I KOSE... Kada kupujete svojoj djevojci,prijateljici,ženi neki poklon, kozmetika je jedan od izbora s kojim ne možete pogriješiti .Stranica Cosmetify  nudi veliki izbor proizvoda drogerijskog i high-end ranga.Osim toga,popularne stranice na kojima možete,također,pronaći veliki izbor sjajnih proizvoda jesu Feelunique , Beauty Bay , Cult Beauty ,ali svakako ne smijemo zaboraviti i izbor u drogerijama kao i parfumerijama gdje ćete pronaći i sjajne popuste tako da će se kupnja svakako isplatiti. 2.PARFEMI Parfemi su,također,još jedan dob