Skip to main content

BLOGMAS 2021. - Darovi u pravom smislu riječi

Dobrodošli na blog!

U znaku nadolazećih božićnih blagdana, i ove sam rubrike odlučila pokrenuti niz objava pod rubrikom Blogmas, a što sam uvela kao tradiciju u posljednjih par godina na blogu.
Na početku posta želim nešto naglasiti, a što naravno ne očekujem da ćete shvatiti kao svoju dužnost jer to nije smisao, niti glavni cilj zašto ovo govorim. Kao što već znate, bavim se vođenjem bloga i pisanjem objava gotovo sedam godina. U globalu gledano, to je jako dug i opsežan vremenski period. U tom vremenskom perioda od vođenja niti objavljivanja postova na blogu, nisam zaradila ni lipu, i to je realna stvarnost. Istina je da blog nisam pokrenula iz želje za velikom zaradom, kao ni sa ciljem da se proslavim, ali s vremenom sam počela shvaćati koliko sam vremena uložila pisajući postove, ali prvenstveno baveći se time da sadržaj bude raznolik i širokog spektra.
Blog je platforma koja u Hrvatskoj ne donosi zaradu, potrebno je jako puno pregleda, reklama i svega ostalog, kako bi se uopće dostigla nekakva mizerna zarada. Samim time, meni je smišljanje, pisanje i objavljivanje blogpostova ponekad znalo oduzeti i par sati rada, što je zaista nezahvalna okolnost u uvjetima gdje vas nitko za to ne plaća. Naravno da nije bilo nužno pokrenuti blog i prihvatiti ovakav oblik "dužnosti", ali činjenica je da sam na blog uvijek gledala kao na mjesto koje me ispunjavalo, kako su me pozitivni komentari vezani uz objave uvelike znali usrećiti, i prije svega, izgradila sam svoju malenu virutalnu zajednicu.
No, isto tako ne mogu reći kako me, pa čak i neka mala simbolična zarada ne bi usrećila. Bila bih zahvalna kada bih za svoj trud i zalaganje bila nagrađena, i shvatila bih to kao veliki poticaj da nastavim objavljivati postove, i truditi se za svoju čitateljsku publiku. Zato sam odlučila podijeliti s vama sljedeće:https://paypal.me/Beautifulmoments455?country.x=HR&locale.x=en_US 

Za sve vas koji ne znate, Paypal.me je platforma putem kojega možete nekome uplatiti novac, a ja sam kreirala ovaj lik s ciljem da ga ostavim ispred ili ispod blogpostova pa ako je netko zainteresiran podržati moj rad, može to učiniti putem ovog linka. Nemojte shvatiti ovo kao obvezu niti dužnost, već samo kao nešto što možete učiniti ukoliko osjećate potrebu ili želju. Biti ću zahvalna na svakom doprinosu blogu i meni 💛

Današnji blogpost biti će posvećen darivanju bližnjih osoba, bilo da niste sigurni što biste poklonili mami, tati, sestri, rođacima, dečku ili bilo kome tko ima važno mjesto u vašem životu. Uvijek kada razmišljam o tome što bi bilo najbolje pokloniti nekome iz moje obitelji, primjerice, stvori se veliki oblak dileme. Naravno da ja dovoljno poznajem svoju mamu, sestru ili tatu, ali ne želim uvijek posegnuti za onime što se može smatrati kao sigurna opcija, za što sam sigurna da će im se svidjeti. Svaki Božić, ali ne samo Božić, nego i rođendan, i sve druge obljetnice u kojima imamo naviku darivati jedni druge, donose sa sobom novi izazov kada je riječ o odabiru "idealnog" poklona.
Uvijek je prihvatljivo i nedarivanje jer osobno smatram kako to nije ona stavka koja čini blagdane, ali znamo kako čovjeka uvijek vesele sitnice. Božićni poklon ne mora biti skupa investicija pogotovo jer živimo u vremenima kada, još uvijek, vlada pandemija na globalnoj razini. Znamo kako je 2020. bila godina od koje se neki ljudi još uvijek nisu uspjeli oporaviti, godina u kojoj su neki izgubili svoja radna mjesta, godina u kojoj se dogodila izolacija na globalnoj razini. Uvijek u ovakvim vremenima moramo obraćati pažnju i na takve stvari, i na činjenicu da netko stvarno nema dovoljno novaca da bi mogao pokloniti drugima čak ni neku sitnicu u ovo vrijeme godine.
Darivanje čovjeku uvijek predstavlja nešto materijalne prirode, ali uvijek je prvenstveno potrebno darivati u duhovnom smislu. Udijeliti pažnju onome kome je to potrebno, zagrliti ga, dati mu do znanja kako je bitan, pokazati mu koliko vam znači, iskazati ljubav...jednostavno, pokloniti nekome ljubav u potpunom smislu značenja te riječi.
Često puta zaboravljamo koliko je bitno onima koji su nam bitni iskazati poštovanje, ljubav, pokazati im koliko je važna njihova uloga u našem životu. Ne služi samo zato Božić, za iskazivanje takvih vrijednosti služi cijela godina, svih 365 dana u godini. Nikada ne bismo smjeli zaboraviti kako je uvijek puno važnije ono što jedni drugima darujemo u duhovnom smislu, tijekom cijele godine, nego ono u materijalnom smislu u vrijeme blagdana. 

Hvala na pažnji!

Voli vas,
Rea 💙


MAIL - reapazarac07@gmail.com 

INSTAGRAM - https://www.instagram.com/rea_pazarac/

FACEBOOK - 

https://m.facebook.com/rea.pazarac1?ref=bookmarks

Comments

Popular posts from this blog

VODIČ KROZ LEKTIRU: Sanja Polak, Pobuna Pauline P.

Dobrodošli na blog! Nedavno sam putem email adrese dobila zahtjev da napravim dnevnik čitanja za poznati roman Dnevnik Pauline P. , autorice Sanje Polak . Naime, ja sam davne 2015. recenzirala ovo djelo i napisala okvirno mišljenje vezano uz njega, ali nisam detaljno pristupila obradi dijela. No, jedna me je mama zamolila da joj pomognem kako bi lakše sa svojim djetetom mogla sastaviti dnevnik čitanja, odrediti temu i napisati dojam o djelu.  Link do posta:  http://reichbyreapazarac.blogspot.com/2015/05/pobuna-pauline-p.html Moram priznati da sam u ranim tinejdžerskim godinama i sama bila velika obožavateljica ciklusa romana Dnevnik Pauline P. jer sam se mogla poistovjetiti s glavom junakinjom te se pronaći u brojnim situacijama kroz koje sam prolazila. Međutim, smatram da ovo nije knjiga koja je namijenjena isključivo tinejdžerima i njihovim roditeljima. Neovisno o svojoj životnoj dobi, uvijek biste se mogli pronaći u trenucima koje ste i sami proživljavali u najosjetljivijem per

Bilješke iz dnevnika (veljača 2022.) - Ljudi koji nose "maske"

Dobrodošli na blog! Jeste li ikada nekoga namjerno povrijedili samo zato da biste uzdignuli sebe? Mislim da ne postoji osoba na ovome svijetu koja nikada nije nikoga povrijedila, učinili to nesvjesno ili ne, ponekad nismo ni svjesni toga kako naši postupci mogu utjecati na ljude oko nas. Dok sam bila mlađa, odnosno dok sam odrastala, doživjela sam više neugodnih situacija koje su me znale dovesti do toga da sam se neprestano preispitivala o tome što sam pogrešno učinila. Što je to izazvalo poriv u toj drugoj osobi, koji je natjerao na to da me povrijedi? Ponekad više bole postupci, nego same riječi koje nam netko uputi, ali s vremenom sam shvatila, osvrčući se na neke događaje iz prošlosti, kako sam olako dopustila da me netko ponizi i uvjeri kako sam osoba koja nije vrijedna poštovanja. Nije svatko sposoban iskazati vam poštovanje koje zaslužujete. Rijetkost je u današnjem svijetu susresti se s osobama koje vas doista cijene u pravom smislu. Većina ljudi mišljenja je kako druge ne

BLOGMAS(Dan 14.) - Ideje za kupnju darova

Dobrodošli na blog! Razmišljajući o tome što ću danas podijeliti s vama,odlučila sam vam dati neke prijedloge pri kupnji poklona za vaše najmilije .Iako su pokloni materijalnog kalibra sasvim nevažan dio blagdana jer važnije je da ste na okupu s ljudima koji su značajan dio vašeg života i da ih iskreno volite ,uvijek je lijepo podariti nekome simboličan znak pažnje u vidu nekog poklona. 1.ŠMINKA,PROIZVODI ZA NJEGU KOŽE I KOSE... Kada kupujete svojoj djevojci,prijateljici,ženi neki poklon, kozmetika je jedan od izbora s kojim ne možete pogriješiti .Stranica Cosmetify  nudi veliki izbor proizvoda drogerijskog i high-end ranga.Osim toga,popularne stranice na kojima možete,također,pronaći veliki izbor sjajnih proizvoda jesu Feelunique , Beauty Bay , Cult Beauty ,ali svakako ne smijemo zaboraviti i izbor u drogerijama kao i parfumerijama gdje ćete pronaći i sjajne popuste tako da će se kupnja svakako isplatiti. 2.PARFEMI Parfemi su,također,još jedan dob