Skip to main content

DIY : Šljokičasta maskica za mobitel / DIY : Glitter mobile case

Pozdrav svima i hvala vam što čitate ovaj post.Zaista se trudim pisati više postova u zadnje vrijeme jer su školski praznici i želim iskorist ovo vrijeme da bih se posvetila blogu.Ok...za danas imam jedan DIY post i to kako ukrasiti vašu maskicu za mobitel.Pa krenimo ....

Hello everyone.Today I will show you how to decorate your phone case.Let's go ! 
1.Treba vam jedna obična prozirna ili jednobojna maskica za mobitel. Na eBay-u možete pronaći povoljnih maskica.Ostavit ću vam linkove nekih jednobojnih maskica pa pogledajte ! 
 
http://www.ebay.com/itm/Magnetic-PU-Leather-Flip-Stand-Wallet-Case-Cover-For-Various-Apple-Samsung-Phone-/371275197718?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item5671b9ed16

http://www.ebay.com/itm/Flip-Cell-Phone-Leather-Skin-Case-Cover-Accessories-For-Samsung-Galaxy-A3-/141613733837?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item20f8d617cd

1.You need one mobile case one color or transparent.On eBay you can find cheap mobile cases.I will leave you some links of mobile cases do look : 



Moja maskica je također s eBay-a http://www.ebay.com/itm/ULTRA-SLIM-Leather-Flip-Case-Cover-Pouch-for-Mobile-Phone-HTC-Desire-310-/400731770269?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item5d4d798d9d   
Ovdje sam vam ostavila link za ovu maskicu.Koštala je 3.99  funti što nije preskupo,a zaista je kvalitetna.Ja sam odabrala crnu boju vi možete u nekoj drugoj...svejedno je ...

My mobile case is from eBay also http://www.ebay.com/itm/ULTRA-SLIM-Leather-Flip-Case-Cover-Pouch-for-Mobile-Phone-HTC-Desire-310-/400731770269?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item5d4d798d9d
Here is link  and look.It price is 3.99 pounds.My color is black,but you can take some different color ...it doesn't matter ...

2.Morate odabrati par lakova za nokte . 
2.You need select some nail polishes.
Ja sam odabrala 6 lakova,a naravno nisam sve koristila.Krećem od lijeve strane prema desnoj.Prvi je Essence nail colour 3 u nijansama shopping trip in soho i party all night long, Essence colour & go u nijansi 129 the boy next door,L'oreal 824 l'or noir,Essence iz kolekcije come to town,Essence colour & go u nijansi 170 beijos de Brazil,Essence colour &go u nijansi 105 party princess.
I chose 6 nail polishes,but I not used all.First is Essence nail colour 3 in shades shopping trip in soho and party all night long,Essence colour&go in shade 120 the boy next door,L'oreal 824 l'or noir,Essence from collection come to town,Essence colour&go in shade 170 beijos de Brazil,Essence colour&go in shade 105 party princess.



 Ja sam odabrala ova 4 tri Essence-ova i jedan L'oreal-ov.
I chose 4 nail polishes,3 Essence and one L'oreal.

3.L'oreal

Prvo nanosim L'oreal-ov lak u nijansi 824 i nanosim ga u debeloj crti i tri sloja laka.
 First,I inflict this L'oreal nail polish in shade 824 and in thick line and three layaers.
Essence,105 party princess
Zatim na L'oreal-ov lak nanosim Essence-ov lak u nijansi 105 party princessNanosim ga u dva sloja preko i ne na cijelu crtu već samo negdje.
Next is Essence nail polish in shade 105 party princess.I inflict it in 2 layers and only in some places.

Essence,129 the boy next door 
 Iduće što radim...nanosim Essence-ov lak u nijansi 129 the boy next door preko cijele crte.Nanosim ga kao crte u koso.Ne morate biti precizni.
Next...I taking Essence nail polish in shade 129 the boy next door across the line at the angle.
 Essence,come to town
 Na redu je Essence come to town lak za nokte,njega stavljam na plavi lak.
Next is Essence come to town nail polish...I place it over the blue nail polish.


To je sve...I ovo je krajnji rezultat :) Hvala Vam na pažnji <3 
That's it :) Thank you for attention <3 
Find me / Pronađi me :






Comments

Popular posts from this blog

VODIČ KROZ LEKTIRU: Sanja Polak, Pobuna Pauline P.

Dobrodošli na blog! Nedavno sam putem email adrese dobila zahtjev da napravim dnevnik čitanja za poznati roman Dnevnik Pauline P. , autorice Sanje Polak . Naime, ja sam davne 2015. recenzirala ovo djelo i napisala okvirno mišljenje vezano uz njega, ali nisam detaljno pristupila obradi dijela. No, jedna me je mama zamolila da joj pomognem kako bi lakše sa svojim djetetom mogla sastaviti dnevnik čitanja, odrediti temu i napisati dojam o djelu.  Link do posta:  http://reichbyreapazarac.blogspot.com/2015/05/pobuna-pauline-p.html Moram priznati da sam u ranim tinejdžerskim godinama i sama bila velika obožavateljica ciklusa romana Dnevnik Pauline P. jer sam se mogla poistovjetiti s glavom junakinjom te se pronaći u brojnim situacijama kroz koje sam prolazila. Međutim, smatram da ovo nije knjiga koja je namijenjena isključivo tinejdžerima i njihovim roditeljima. Neovisno o svojoj životnoj dobi, uvijek biste se mogli pronaći u trenucima koje ste i sami proživljavali u najosjetljivijem per

Bilješke iz dnevnika (veljača 2022.) - Ljudi koji nose "maske"

Dobrodošli na blog! Jeste li ikada nekoga namjerno povrijedili samo zato da biste uzdignuli sebe? Mislim da ne postoji osoba na ovome svijetu koja nikada nije nikoga povrijedila, učinili to nesvjesno ili ne, ponekad nismo ni svjesni toga kako naši postupci mogu utjecati na ljude oko nas. Dok sam bila mlađa, odnosno dok sam odrastala, doživjela sam više neugodnih situacija koje su me znale dovesti do toga da sam se neprestano preispitivala o tome što sam pogrešno učinila. Što je to izazvalo poriv u toj drugoj osobi, koji je natjerao na to da me povrijedi? Ponekad više bole postupci, nego same riječi koje nam netko uputi, ali s vremenom sam shvatila, osvrčući se na neke događaje iz prošlosti, kako sam olako dopustila da me netko ponizi i uvjeri kako sam osoba koja nije vrijedna poštovanja. Nije svatko sposoban iskazati vam poštovanje koje zaslužujete. Rijetkost je u današnjem svijetu susresti se s osobama koje vas doista cijene u pravom smislu. Većina ljudi mišljenja je kako druge ne

BLOGMAS(Dan 14.) - Ideje za kupnju darova

Dobrodošli na blog! Razmišljajući o tome što ću danas podijeliti s vama,odlučila sam vam dati neke prijedloge pri kupnji poklona za vaše najmilije .Iako su pokloni materijalnog kalibra sasvim nevažan dio blagdana jer važnije je da ste na okupu s ljudima koji su značajan dio vašeg života i da ih iskreno volite ,uvijek je lijepo podariti nekome simboličan znak pažnje u vidu nekog poklona. 1.ŠMINKA,PROIZVODI ZA NJEGU KOŽE I KOSE... Kada kupujete svojoj djevojci,prijateljici,ženi neki poklon, kozmetika je jedan od izbora s kojim ne možete pogriješiti .Stranica Cosmetify  nudi veliki izbor proizvoda drogerijskog i high-end ranga.Osim toga,popularne stranice na kojima možete,također,pronaći veliki izbor sjajnih proizvoda jesu Feelunique , Beauty Bay , Cult Beauty ,ali svakako ne smijemo zaboraviti i izbor u drogerijama kao i parfumerijama gdje ćete pronaći i sjajne popuste tako da će se kupnja svakako isplatiti. 2.PARFEMI Parfemi su,također,još jedan dob