Skip to main content

Liebster blog award :)

*Sorry,but this post isn't on English...Today I will write one English post :) 

Bok svima i hvala vam što čitate ovaj post.Uglavnom,
danas za vas imam Liebster blog award tag.Za ovaj tag vas inače nominaraju,međutim ovaj tag nije više "popularan" među blogericama tj. bio je popularan prije nego li sam ja počela pisati blog....Ja sam pitanja izvukla s bloga Maje Zmaje http://majezmaje.blogspot.com/ 

Pa krenimo ..... :)

1.Koji je vaš najomiljeniji kozmetički proizvod?
Radi se o Vichy Normaderm čistilici za dubinsko čišćenje lica.Ovaj proizvoda smanjuje stvaranje prištića.Nešto je skuplji oko 100 i nešto kuna(to je cijena u apotecu u Hvaru,ne mora značit da toliko dođe u drugim ljekarnama),ali ako si ga možete priuštiti zaista vam ga od srca preporučujem.Ja ga koristim već od listopada prošle godine i smatram da je ovo najbolje čistilica za lice koju sam ikad probala.

2.Koji vas je kozmetički proizvod najviše razočarao?

Pa to je definitivno Maybelline colossal go extreme leather black mascara.Ova mascara ima jako debelu četkicu i prvenstveno mi se ne sviđa efekt koji daje.Neke su je youtuberice i sigurno blogerice hvalile,ali ja nisam baš pretjerano oduševljena.

3.Da li bi htjela biti netko drugi na jedan dan?I tko?


Htjela bih biti neka slavna osoba npr. Zoella...Ona je poznata youtuberica i zanima me kako izgleda jedan njen dan. Link: youtube https://www.youtube.com/user/zoella280390 

4.Koja je tvoja omiljena boja?

Moja omiljena boja je ružičasta...volim i svjetlo rozu tj. pink .... Nekako ona mi prije nije bila tako draga,ali od prošle godine baš je.Imam školsku torbu ružičaste boja,pernicu rozu gliterastu... What can I do ? ;)  

5.Kada bi morala birati,što bi izabrala i zašto?Mascara ili ruž?

Naravno da bi to bio ruž.Više volim ruževe i u školu sam išla cijelo drugo polugodište bez mascare samo s ružem.Iskreno,više volim ruževe nego mascare.

6.Koja ti je loša navika kad je u pitanju skidanje make up-a?

Nemam je.Skinem cijeli make up jer nikad ne bih išla spavat sa šminkom na licu...

7.Koji vam je najomiljeniji parfem?

To je definitivno Versace bright crystal absolu.Napravila sam recenziju za njega evo vam link : http://reichbyreapazarac.blogspot.com/2015/03/recenzija-versace-bright-crystal-absolu.html

8.Zašto si počela pisati blog?

Ja sam blog počela pisati u školi,ali imala sam veliku želju već prije.Zanimao me blogerski svijet i sad kad sam ušla u njega,želim ući i u youtuberski svijet :) 

9.Koja vas vrlina kod osobe odmah osvoji?

To je nečija dobrota i osvoji me to što osoba nije umišljena...cijeni sve što ima i cijeni što mu pomognem. 

10.Što ti  je presudno kod kupovanja?Cijena,kvaliteta,pakiranje?

To je kvaliteta.Naravno u nekim slučajima cijena,ali to je kad imam manji budžet kod sebe,ali kvaliteta je bitna jer ako vi date na neki proizvod puno...a jako je loše kvalitete onda se to stvarno ne isplati.

11.Koja osoba u vašem životu je na vas ostavila najveći i najpozitivniji utisak?

To je  definitivno moja učiteljica Sunčica.Ona mi je bila učiteljica od prvog do četvrtog razreda i stvarno nikad nisam upoznala tako dragu osobu kao što je ona.

Hvala vam na pažnji :) i naravno što redovito čitate i posjećujete ovaj blog.Hvala vam od <3 ...Slobodno mi u komentarima napišite koje postove želite gledati,a i nešto moram napomenuti...zaboravili ste na pitanje za Q&A i nitko ništa nije napisao :( bilo bi mi drago da mi napišete u komentarima ili neki tematski post ili pitanje za Q&A.

Ja ću nominirati za ovaj post : 

Moju dragu prijateljicu Mariu koja će nadam se vidjeti da je nominirana http://musicislifelol.blogspot.com/

Ovo su pitanja na koja mora odgovoriti?

1. Koja ti je najdraža knjiga koju si pročitala?
2.Najdraži lik iz serije American horror story?
3.Najdraži film koji si pogledala?
4.Parfem koji najbolej miriše?
5.L'oreal ili essence?
6.Koji kozmetički brand najčešće kupuješ?
7.Gdje na internetu gledaš serije?
8.Omiljeni blog koji čitaš?
9.Želiš li u budućnosti snimati za youtube?
10.Najdraži glazbenik ili glazbenica?
11.Najdraži okus sladoleda?

Pronađi me /Find me on:

Comments

  1. Ja također obožavam Zoellu i drago mi je sto o tome mogu razgovarati s nekim.

    ReplyDelete
  2. također želim i sto prije biti youtuber, jedva cekam jednog dana

    ReplyDelete
  3. također želim i sto prije biti youtuber, jedva cekam jednog dana

    ReplyDelete
  4. Ja također obožavam Zoellu i drago mi je sto o tome mogu razgovarati s nekim.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

VODIČ KROZ LEKTIRU: Sanja Polak, Pobuna Pauline P.

Dobrodošli na blog! Nedavno sam putem email adrese dobila zahtjev da napravim dnevnik čitanja za poznati roman Dnevnik Pauline P. , autorice Sanje Polak . Naime, ja sam davne 2015. recenzirala ovo djelo i napisala okvirno mišljenje vezano uz njega, ali nisam detaljno pristupila obradi dijela. No, jedna me je mama zamolila da joj pomognem kako bi lakše sa svojim djetetom mogla sastaviti dnevnik čitanja, odrediti temu i napisati dojam o djelu.  Link do posta:  http://reichbyreapazarac.blogspot.com/2015/05/pobuna-pauline-p.html Moram priznati da sam u ranim tinejdžerskim godinama i sama bila velika obožavateljica ciklusa romana Dnevnik Pauline P. jer sam se mogla poistovjetiti s glavom junakinjom te se pronaći u brojnim situacijama kroz koje sam prolazila. Međutim, smatram da ovo nije knjiga koja je namijenjena isključivo tinejdžerima i njihovim roditeljima. Neovisno o svojoj životnoj dobi, uvijek biste se mogli pronaći u trenucima koje ste i sami proživljavali u najosjetljivijem per

Bilješke iz dnevnika (veljača 2022.) - Ljudi koji nose "maske"

Dobrodošli na blog! Jeste li ikada nekoga namjerno povrijedili samo zato da biste uzdignuli sebe? Mislim da ne postoji osoba na ovome svijetu koja nikada nije nikoga povrijedila, učinili to nesvjesno ili ne, ponekad nismo ni svjesni toga kako naši postupci mogu utjecati na ljude oko nas. Dok sam bila mlađa, odnosno dok sam odrastala, doživjela sam više neugodnih situacija koje su me znale dovesti do toga da sam se neprestano preispitivala o tome što sam pogrešno učinila. Što je to izazvalo poriv u toj drugoj osobi, koji je natjerao na to da me povrijedi? Ponekad više bole postupci, nego same riječi koje nam netko uputi, ali s vremenom sam shvatila, osvrčući se na neke događaje iz prošlosti, kako sam olako dopustila da me netko ponizi i uvjeri kako sam osoba koja nije vrijedna poštovanja. Nije svatko sposoban iskazati vam poštovanje koje zaslužujete. Rijetkost je u današnjem svijetu susresti se s osobama koje vas doista cijene u pravom smislu. Većina ljudi mišljenja je kako druge ne

BLOGMAS(Dan 14.) - Ideje za kupnju darova

Dobrodošli na blog! Razmišljajući o tome što ću danas podijeliti s vama,odlučila sam vam dati neke prijedloge pri kupnji poklona za vaše najmilije .Iako su pokloni materijalnog kalibra sasvim nevažan dio blagdana jer važnije je da ste na okupu s ljudima koji su značajan dio vašeg života i da ih iskreno volite ,uvijek je lijepo podariti nekome simboličan znak pažnje u vidu nekog poklona. 1.ŠMINKA,PROIZVODI ZA NJEGU KOŽE I KOSE... Kada kupujete svojoj djevojci,prijateljici,ženi neki poklon, kozmetika je jedan od izbora s kojim ne možete pogriješiti .Stranica Cosmetify  nudi veliki izbor proizvoda drogerijskog i high-end ranga.Osim toga,popularne stranice na kojima možete,također,pronaći veliki izbor sjajnih proizvoda jesu Feelunique , Beauty Bay , Cult Beauty ,ali svakako ne smijemo zaboraviti i izbor u drogerijama kao i parfumerijama gdje ćete pronaći i sjajne popuste tako da će se kupnja svakako isplatiti. 2.PARFEMI Parfemi su,također,još jedan dob