Skip to main content

Iz Reinog dnevnika- Vama jer ste protagonisti...

Dobrodošli na blog!

Nakon kraće pauze,odlučila sam se vratiti blogu.Blog je,između ostalog,jedino mjesto kojem se uvijek rado vraćam i smatram ga većim dijelom svoje osobnosti jer sam s vama dosad podijelila mnogo intimnih i privatnih stvari o kojima,možda,i ne bih trebala pisati,ali to je način na koji se mogu još više povezati s vama,svojim čitateljima koji ste protagonisti i moja najvažnija odrednica.
Nisam osmislila nešto posebno za večerašnji post iako gotovo nikada nisam sasvim sigurna o čemu bih pisala.Ponekad mi je glava prepuna različitih misli,istovremeno sam raštrkana na više mjesta nego što bih trebala biti.No,to je pozitivna stvar zbog koje uvijek sebe mogu inspirirati i pustiti "mislima" da napišu post umjesto mene same.Ne,to nije profesionalna deformacija.To je plod ljubavi prema književnosti,jednoj od umjetnosti koja nas može emotivno zaintrigirati i utjecati na naš način razmišljanja.
Koliko ja zapravo mogu utjecati na vas?Voljela bih da mogu utjecati na vas na ispravan način,razuman i sasvim normalan na koji ću doprijeti do vaših misli te vas tako usmjeriti na pozitivnost.Iako ni sama nisam uvijek pozitivna osoba jer kao i svaka osoba,povremeno naletim na ispade depresije i nezadovoljstva zbog toga jer se stvari u životu ne odvijaju prema mom planu.
U redu je da povremeno naletimo na krhko,lomljivo tlo podno sebe,da moramo pažljivo hodati po njemu kako ne bi puklo.Trebali bismo se znati kontrolirati,ograničiti sebe da radimo samo ono što smatramo da je dobro za nas.Moramo biti svjesni da nemamo potpunu slobodu odlučivanja i da se moramo prilagoditi okolnostima koje su nas zatekle na našem životnom putu.
Moja primarna uloga nije da vas vodim kroz život,da upravljam njime i smatram svoje mišljenje jedinim ispravnim.Nitko,tko ima takvo mišljenje o sebi,ne bi smio biti u doticaju s velikom količinom ljudi jer tako šalje jedan negativan stav.Želi svoje egoistično mišljenje prenijeti na druge ljude.Egoizam smatram jednom vrlo odbojnom manom koju bi svatko trebao svjesno izbjegavati i udaljavati se od nje.Ne mislim da ne biste trebali poštovati i voljeti sami sebe,ali sve ide u granicama normale i lijepo je imati dovoljno samopoštovanja da vas nitko drugi ne može pokolebati svojim kritikama.No,kritike služe upravo zato da bi nas naučile važnim životnim lekcijama i mnogo puta ni sami ne znamo činimo li ono što je ispravno za nas.Onaj kome je stalo do nas,uvijek će se truditi usmjeriti nas na pravi put i svojim riječima nam ukazati da misli samo na naše dobro.Živimo u društvu gdje vrlo rijetko možemo naletjeti na "prave osobe",one koji će se doista htjeti družiti s nama i voljeti nas.To je prava rijetkost kojoj se samo možemo veseliti kada je dostignemo.Nisu nam sve osobe važni faktori našeg života,zapravo,vrlo malo ljudi možemo smatrati bitnima.Ostali su samo u prolazu,trenutno društvo koje će nas odbaciti u teškim situacijama.Zato ne biste smjeli dopustiti da vam svi kroje život,da vas svi pokolebaju svojim površnim stavom o stvarima koje vas ispunjavaju i čine sretnima.
Svoje čitatelje uvijek poštujem i cijenim njihovo mišljenje kao primarnu nagradu pisanja na blogu.Nikada nisam dopustila samoj sebi da se razočaram kritikama iako ih stvarno nije bilo previše,a i one koje sam čula nisu me "spustile" ispod mog mišljenja i stava o onome što pišem.Moje riječi ćete mnogo puta doživjeti poražavajuće,osjećat ćete se kao loša osoba jer ste se pronašli u nekom tekstu,ali uspjet ću vam prenijeti ono što je bitno i što će vas natjerati da se "popravite."Ne radim to da bih vas razočarala,ražalostila,bacila u trans zbog vaše osobnosti,radim to iz čiste ljubavi prema vama.Zato jer mi je stalo do toga da se razvijete u jednu razumnu osobu koja će moći dokazati drugima da posjeduje nešto moćno,drugačije i strastvenije u sebi.Nešto zbog čega ćete se moći izdvojiti iz mase ljudi koji dijele slično mišljenje.
Hvala vam na povjerenju koje mi svakodnevno ukazujete,lijepim riječima na kojima niste nimalo škrti i pozitivnom mišljenju o onome što pišem.

Voli vas,
Rea ❤

Pogledaj moj zadnji post 👉https://reichbyreapazarac.blogspot.com/2019/03/iz-reinog-dnevnika-razocarenje-bez.html



Moj profil na Instagramu: https://www.instagram.com/rea_pazarac/

Moj profil na Twitteru:https://twitter.com/ReicaO1



Za svako pitanje,zahtjev ili savjet kontaktiraj me na: reapazarac07@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

VODIČ KROZ LEKTIRU: Sanja Polak, Pobuna Pauline P.

Dobrodošli na blog! Nedavno sam putem email adrese dobila zahtjev da napravim dnevnik čitanja za poznati roman Dnevnik Pauline P. , autorice Sanje Polak . Naime, ja sam davne 2015. recenzirala ovo djelo i napisala okvirno mišljenje vezano uz njega, ali nisam detaljno pristupila obradi dijela. No, jedna me je mama zamolila da joj pomognem kako bi lakše sa svojim djetetom mogla sastaviti dnevnik čitanja, odrediti temu i napisati dojam o djelu.  Link do posta:  http://reichbyreapazarac.blogspot.com/2015/05/pobuna-pauline-p.html Moram priznati da sam u ranim tinejdžerskim godinama i sama bila velika obožavateljica ciklusa romana Dnevnik Pauline P. jer sam se mogla poistovjetiti s glavom junakinjom te se pronaći u brojnim situacijama kroz koje sam prolazila. Međutim, smatram da ovo nije knjiga koja je namijenjena isključivo tinejdžerima i njihovim roditeljima. Neovisno o svojoj životnoj dobi, uvijek biste se mogli pronaći u trenucima koje ste i sami proživljavali u najosjetljivijem per

Bilješke iz dnevnika (veljača 2022.) - Ljudi koji nose "maske"

Dobrodošli na blog! Jeste li ikada nekoga namjerno povrijedili samo zato da biste uzdignuli sebe? Mislim da ne postoji osoba na ovome svijetu koja nikada nije nikoga povrijedila, učinili to nesvjesno ili ne, ponekad nismo ni svjesni toga kako naši postupci mogu utjecati na ljude oko nas. Dok sam bila mlađa, odnosno dok sam odrastala, doživjela sam više neugodnih situacija koje su me znale dovesti do toga da sam se neprestano preispitivala o tome što sam pogrešno učinila. Što je to izazvalo poriv u toj drugoj osobi, koji je natjerao na to da me povrijedi? Ponekad više bole postupci, nego same riječi koje nam netko uputi, ali s vremenom sam shvatila, osvrčući se na neke događaje iz prošlosti, kako sam olako dopustila da me netko ponizi i uvjeri kako sam osoba koja nije vrijedna poštovanja. Nije svatko sposoban iskazati vam poštovanje koje zaslužujete. Rijetkost je u današnjem svijetu susresti se s osobama koje vas doista cijene u pravom smislu. Većina ljudi mišljenja je kako druge ne

BLOGMAS(Dan 14.) - Ideje za kupnju darova

Dobrodošli na blog! Razmišljajući o tome što ću danas podijeliti s vama,odlučila sam vam dati neke prijedloge pri kupnji poklona za vaše najmilije .Iako su pokloni materijalnog kalibra sasvim nevažan dio blagdana jer važnije je da ste na okupu s ljudima koji su značajan dio vašeg života i da ih iskreno volite ,uvijek je lijepo podariti nekome simboličan znak pažnje u vidu nekog poklona. 1.ŠMINKA,PROIZVODI ZA NJEGU KOŽE I KOSE... Kada kupujete svojoj djevojci,prijateljici,ženi neki poklon, kozmetika je jedan od izbora s kojim ne možete pogriješiti .Stranica Cosmetify  nudi veliki izbor proizvoda drogerijskog i high-end ranga.Osim toga,popularne stranice na kojima možete,također,pronaći veliki izbor sjajnih proizvoda jesu Feelunique , Beauty Bay , Cult Beauty ,ali svakako ne smijemo zaboraviti i izbor u drogerijama kao i parfumerijama gdje ćete pronaći i sjajne popuste tako da će se kupnja svakako isplatiti. 2.PARFEMI Parfemi su,također,još jedan dob