Skip to main content

Mettalic Spring Makeup Tutorial (No Foundation)

Dobrodošli na blog!

U posljednjem postu sam vam recenzirala jedno od najznačajnijih djela svjetske književnosti za koje se iskreno nadam da ćete ga pročitati i dati mu priliku da vas oduševi kao što je mene impresionirao.Ako ste propustili taj post,možete ga pronaći na ovom linku: https://reichbyreapazarac.blogspot.com/2020/03/preporuka-za-citanje-albert-camusstranac.html
Razmišljajući o tome što danas želim podijeliti s vama,a da je korisno i pozitivno,a da ne spušta moral poput većine vijesti koje možemo pročitati ili čuti prethodnih dana.Tako da sam,poslije nekoliko dana "pauze",uzela kistove i šminku u ruke te vam kreirala jedan proljetni look.Fokusirala sam se na to da look,kojeg ću vam kreirati,bude jako jednostavan i lagan.U posljednje vrijeme najviše se opredjeljujem za opciju da ne nosim tekući puder nego samo korektor kako bih prekrila nepravilnosti.
Popis kao i kratke recenzije proizvoda koje sam koristila možete pronaći ispod fotografija.



Koristila sam:

- Obrve uvijek popunjavam isključivo gelom za obrve,a vrlo rijetko sjenilom i to samo u slučaju kada želim da izgledaju prirodnije.Koristim L´Oreal Paris Paradise Extatic (102 Warm Blonde) i to je definitivno najbolji proizvod za popunjavanje obrva kojeg sam imala priliku isprobati.Cjenovno je pristupačan i možete ga nabaviti u svakoj drogeriji.

- Kao bazu za sjenilo,upotrijebila sam Essence Coverstick Concealer (10 Matt Naturelle).Iako je njegova namjena korekcije nepravilnosti na licu,moram priznati da ga vrlo rijetko koristim u takvoj svrsi.Imam suhu kožu pa je previše suh da bih ga koristila na području ispod očiju kao korektor.Tako da ga trošim na način da ga koristim kao bazu za sjenilo te mi tako odgovara.

- Što se očiju tiče,odlučila sam se poigrati s paletom koju nisam odavno koristila,a zaista je zanimljiva i može poslužiti u svakoj prilici.Riječ je o Revolution Redepmtion Palette Iconic Dreams koju sam dobila kao rođendanski poklon.Ovo je paleta za kojom često posežem u kreiranju nekog svakodnevnog looka.Ono što sam ja napravila jest da sam 2.nijansu nanijela kao highlighter ispod obrva,5.nijansu na pokretnom dijelu kapka,a zadnju i predzadnju nijansu sam izblendala u pregibu.Također,zadnju nijansu sam nanijela na donjem kapku.U vodenoj liniji sam nanijela crnu olovku,kao što to gotovo uvijek radim.Što se tiče kuta oka,koristila sam već pomalo zaboravljeno MAC Extra Dimension Eyeshadow (A Natural Flirt) i sve sam zaokružila nanošenjem svoje omiljene maskare Maybelline Lash Sensational Lash Multiplying Mascara.Cjenovno pristupačna,lako dostupna,a zaista sjajna maskara koja radi na produljenju i gustoći trepavica.

- Naglasila sam kako u posljednje vrijeme preferiram laganu podlogu te pokušavam ne nanositi tekući puder kako bi moja koža "lakše" disala.Tako da se baziram na korištenje korektora.Danas sam koristila korektor kojeg sam dobila u sklopu Babebox kutije,čiji sam unboxing nedavno radila pa ako ste ga propustili,obavezno pročitajte i taj post na ovom linku: http://reichbyreapazarac.blogspot.com/2020/01/babebox-unboxing.html
U pitanju je MODEL - CO Instant Radiance Concealer.Njega sam koristila i ranije te ono što mogu reći jest da je to vrlo lagan,prozračan korektor koju pruža slabu pokrivnu moć.Tako da bi vam mogao odgovarati ukoliko niste skloni nekim većim nepravilnostima i tamnijim podočnjacima.Također,riječ je o cjenovno skupljem korektoru te smatram da za povoljniju cijenu možete pronaći puno bolje korektore.

- Korektor sam fiksirala proizvodom kojeg sam nedavno kupila.Radi se o Catrice 5 in One Setting Powder, puderu u kamenu koji služi za fiksiranje podloge.Iako sam ranije više preferirala pudere u prahu ovaj proizvod mi se pokazao puno praktičnijom i boljom opcijom.Lagan je i ne ostavlja bijele tragove po licu.

- Što se bronzera tiče,malo sam eksperimentirala i koristila nešto što inače ne bih upotrijebila na taj način.No,moram priznati da sam se ugodno iznenadila.Uzela sam L´Oreal True Match Mineral Foundation (S1 Soleil Universal).Riječ je o mineralnom puderu,kojeg je pretežito koristim ljeti dok sam tamnija,ali vrlo je lagan i prirodan na licu te sam sigurna da ću ga nastaviti koristiti u svrhu bronzera.

- Naravno,licu je neophodno dati i malo boje kako biste postigli svježiji i zdraviji izgled.Rumenilo je neizostavan dio mog svakodnevnog looka pa sam ga i ovog puta koristila.Odabrala sam jedno lagano,nježnije rumenilo ružičaste boje,a to je Maybelline Facestudio Blush (60 Cosmpolitan).Nije previše pigmentirano,ali je idealno kada želite postići suptilniji izgled koji će djelovati prirodnije.

- Kao higlighter na licu,odabrala sam svoj omiljeni kojeg sam davno kupila i vjerno ga koristim te definitivno mogu reći da je idealan za svaku priliku.To je I Heart Makeup Mermaid´s Heart koji u kombinaciji svih nijansi daje hladan,ali i prirodan sjaj te ga možete postupno pojačavati njegov intezitet.

- Na kraju,kao jedan istaknuti detalj,odabrala sam jedan tamno ružičasti ruž za usne kojeg nisam dugo koristila.Riječ je o Essence Matt Matt Matt Lipstick (04).Dobro je pigmentiran te iznimno dugotrajan na usnama,ali ih isušuje.No,ako želite nešto cjenovno pristupačno onda je dobra opcija.

Na kraju,
želim vam se zahvaliti što ste izdvojili svoje slobodno vrijeme i pročitali ovaj post.
Za sva pitanja,kritike,pohvale slobodno mi se obratite u komentarima ili na društvenim mrežama.

Voli vas,
Rea. ❤



Moj profil na Instagramu: https://www.instagram.com/rea_pazarac/
Moj profil na Twitteru:https://twitter.com/ReicaO1

Za svako pitanje,zahtjev ili savjet kontaktiraj me na: reapazarac07@gmail.com


Comments

Popular posts from this blog

VODIČ KROZ LEKTIRU: Sanja Polak, Pobuna Pauline P.

Dobrodošli na blog! Nedavno sam putem email adrese dobila zahtjev da napravim dnevnik čitanja za poznati roman Dnevnik Pauline P. , autorice Sanje Polak . Naime, ja sam davne 2015. recenzirala ovo djelo i napisala okvirno mišljenje vezano uz njega, ali nisam detaljno pristupila obradi dijela. No, jedna me je mama zamolila da joj pomognem kako bi lakše sa svojim djetetom mogla sastaviti dnevnik čitanja, odrediti temu i napisati dojam o djelu.  Link do posta:  http://reichbyreapazarac.blogspot.com/2015/05/pobuna-pauline-p.html Moram priznati da sam u ranim tinejdžerskim godinama i sama bila velika obožavateljica ciklusa romana Dnevnik Pauline P. jer sam se mogla poistovjetiti s glavom junakinjom te se pronaći u brojnim situacijama kroz koje sam prolazila. Međutim, smatram da ovo nije knjiga koja je namijenjena isključivo tinejdžerima i njihovim roditeljima. Neovisno o svojoj životnoj dobi, uvijek biste se mogli pronaći u trenucima koje ste i sami proživljavali u najosjetljivijem per

Bilješke iz dnevnika (veljača 2022.) - Ljudi koji nose "maske"

Dobrodošli na blog! Jeste li ikada nekoga namjerno povrijedili samo zato da biste uzdignuli sebe? Mislim da ne postoji osoba na ovome svijetu koja nikada nije nikoga povrijedila, učinili to nesvjesno ili ne, ponekad nismo ni svjesni toga kako naši postupci mogu utjecati na ljude oko nas. Dok sam bila mlađa, odnosno dok sam odrastala, doživjela sam više neugodnih situacija koje su me znale dovesti do toga da sam se neprestano preispitivala o tome što sam pogrešno učinila. Što je to izazvalo poriv u toj drugoj osobi, koji je natjerao na to da me povrijedi? Ponekad više bole postupci, nego same riječi koje nam netko uputi, ali s vremenom sam shvatila, osvrčući se na neke događaje iz prošlosti, kako sam olako dopustila da me netko ponizi i uvjeri kako sam osoba koja nije vrijedna poštovanja. Nije svatko sposoban iskazati vam poštovanje koje zaslužujete. Rijetkost je u današnjem svijetu susresti se s osobama koje vas doista cijene u pravom smislu. Većina ljudi mišljenja je kako druge ne

BLOGMAS(Dan 14.) - Ideje za kupnju darova

Dobrodošli na blog! Razmišljajući o tome što ću danas podijeliti s vama,odlučila sam vam dati neke prijedloge pri kupnji poklona za vaše najmilije .Iako su pokloni materijalnog kalibra sasvim nevažan dio blagdana jer važnije je da ste na okupu s ljudima koji su značajan dio vašeg života i da ih iskreno volite ,uvijek je lijepo podariti nekome simboličan znak pažnje u vidu nekog poklona. 1.ŠMINKA,PROIZVODI ZA NJEGU KOŽE I KOSE... Kada kupujete svojoj djevojci,prijateljici,ženi neki poklon, kozmetika je jedan od izbora s kojim ne možete pogriješiti .Stranica Cosmetify  nudi veliki izbor proizvoda drogerijskog i high-end ranga.Osim toga,popularne stranice na kojima možete,također,pronaći veliki izbor sjajnih proizvoda jesu Feelunique , Beauty Bay , Cult Beauty ,ali svakako ne smijemo zaboraviti i izbor u drogerijama kao i parfumerijama gdje ćete pronaći i sjajne popuste tako da će se kupnja svakako isplatiti. 2.PARFEMI Parfemi su,također,još jedan dob