Skip to main content

JESENSKA RUBRIKA #2 - Here comes the autumn by Revolution X Soph Eyeshadow palette

Dobrodošli na blog!

Jesen nam je već kalendarski stigla iako su vremenski uvjeti još uvijek ljetni.No,ja sam se svejedno inspirirala toplijim tonovima i kreirala makeup look kojeg možete nositi kao svakodnevnu varijantu,ali,uz neki crveni ili tamniji ruž,može poslužiti kao varijanta za posebne prilike.Koristila sam cjenovno pristupačne proizvode,koje uglavnom možete pronaći u svim drogerijama.

 OČI:

Što se sjenila tiče,odlučila sam se poigrati Revolution X Soph paletom sjenila,koja je za cijenu od nekih 120 kn,iznimno kvalitetna i pigmentirana paleta.Sjenila se lako blendaju i stapaju jedno s drugim te dobro izgleda čak i ako je koristite bez baze.Ja sam koristila korektor,Maybelline instant anti-age u nijansi 02 nude,kao bazu jer mi se već ranije pokazao kao dobra opcija u tvoj namjeni.Nijansu cookie dough sam izbledala u pregibu,a preko nje prstima nanijela dreams.Na donjem kapku sam koristila nijansu chocolate orange.Koristila sam i maskaru Maybelline lash sensational koja je moja omiljena maskara iz drogerija.

LICE:

Ako ste pročitali prethodni post,u kojem sam kreirala jedan makeup tutorial s ružičastim tonovima,onda ćete primjetiti da se dosta proizvoda ponavlja.No,ja sam osoba koja je vjerna proizvodima za lice,koje koristim već duži vremenski period pa i ne kupujem neke druge već koristim te provjereno dobre.Kao primer za lice,koristila sam Catrice prime and fine goodbye pores,koji također pripada provjereno dobrim proizvodima kojima se uvijek vraćam.Što se tiče tekućeg pudera,ovaj put sam htjela kombinirati dva različita.Tako da sam,osim Maybelline Fit me! tekućeg pudera,koristila i Catrice made to stay 24 h.Iskreno,Catrice me jako razočarao kada je riječ o ovom tekućem puderu iako ranije nisam koristila nijedan njihov,ali za moju suhu kožu je bio jako težak i istaknuo je sve suhe dijelove što me je odbilo od njega.Sve sam to setirala Essence all about matt! kompaktnim puderom.Iznenadila me je činjenica,da ova dva tekuća pudera,u kombinaciji daju potpunu pokrivnu moć.Što se bronzera tiče,koristila sam isti kao u prethodnom makeup tutorialu,Douglas bronzer u nijansi caramel.Sjajan bronzer,ali nažalost više nije dostupan u drogerijama jer je bio dio limitirane kolekcije.Budući da sam,na očima i na usnama,koristila neutralnije tonove,odlučila sam se na jedno zagasitije rumenilo kojeg posjedujem već neko vrijeme u svojoj makeup kolekciji.Dakle,riječ je o Catrice rumenilu u nijansi 110 legend-berry.Jako dobro je pigmentiran,ali morate biti pažljivi dok ga nanosite jer možete pretjerati.Naravno,cijeli look sam upotpunila highlighterom i to Revolution vivid baked u nijansi golden lights.

USNE:

Na usnama sam odlučila ostaviti poseban naglasak iako sam koristila nude nijanse.Obrubila sam ih Bell precision olovkom za usne u nijansi 5.U zadnje vrijeme neprestano koristim ovu olovku jer se slaže sjajno uz prljavo roze ili nude nijanse,koje najčešće nosim na dnevnoj bazi.Ruž,kojeg sam izvukla iz svoje kolekcije za ovu priliku,je Freedom pro lipstick naked u nijansi real.Nikada ga ne nosim bez olovke jer tako djelujem pomalo "isprano",ali u kombinaciji s nekom tamnijom olovkom je sjajan.Na kraju,budući da sam htjela da mi usne djeluju sjajno,stavila sam preko Catrice glossy lip glow,koji se zapravo kada ga koristite samog,prilagođava boji vaših usana.

OBRVE:

Nisam koristila nijedan drugačiji proizvod za obrve već sam posegnula za onim,što inače svakodnevno koristim.U pitanju je L`oreal paradise pomade extatic u nijansi 104 brunette.

I na kraju,sve sam fiksirala dodatno fiksatorom kojeg obožavam i svakodnevno koristim,a riječ je o već spomenutom Maybelline lasting fix.

Nadam se da će i vas ovo jesensko vrijeme inspirirati te potaknuti da se poigrate toplijim tonovima.Ako se budete inspirirali i kreirali nešto slično onim što sam ja napravila,slobodno mi pošaljite sliku da vidim kako je ispao vaš makeup look.

Hvala na pažnji!
Voli vas,
Rea 🍂💛



Moj profil na Instagramu: https://www.instagram.com/rea_pazarac/
Moj profil na Twitteru:https://twitter.com/ReicaO1

Za svako pitanje,zahtjev ili savjet kontaktiraj me na: reapazarac07@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

VODIČ KROZ LEKTIRU: Sanja Polak, Pobuna Pauline P.

Dobrodošli na blog! Nedavno sam putem email adrese dobila zahtjev da napravim dnevnik čitanja za poznati roman Dnevnik Pauline P. , autorice Sanje Polak . Naime, ja sam davne 2015. recenzirala ovo djelo i napisala okvirno mišljenje vezano uz njega, ali nisam detaljno pristupila obradi dijela. No, jedna me je mama zamolila da joj pomognem kako bi lakše sa svojim djetetom mogla sastaviti dnevnik čitanja, odrediti temu i napisati dojam o djelu.  Link do posta:  http://reichbyreapazarac.blogspot.com/2015/05/pobuna-pauline-p.html Moram priznati da sam u ranim tinejdžerskim godinama i sama bila velika obožavateljica ciklusa romana Dnevnik Pauline P. jer sam se mogla poistovjetiti s glavom junakinjom te se pronaći u brojnim situacijama kroz koje sam prolazila. Međutim, smatram da ovo nije knjiga koja je namijenjena isključivo tinejdžerima i njihovim roditeljima. Neovisno o svojoj životnoj dobi, uvijek biste se mogli pronaći u trenucima koje ste i sami proživljavali u najosjetljivijem per

Bilješke iz dnevnika (veljača 2022.) - Ljudi koji nose "maske"

Dobrodošli na blog! Jeste li ikada nekoga namjerno povrijedili samo zato da biste uzdignuli sebe? Mislim da ne postoji osoba na ovome svijetu koja nikada nije nikoga povrijedila, učinili to nesvjesno ili ne, ponekad nismo ni svjesni toga kako naši postupci mogu utjecati na ljude oko nas. Dok sam bila mlađa, odnosno dok sam odrastala, doživjela sam više neugodnih situacija koje su me znale dovesti do toga da sam se neprestano preispitivala o tome što sam pogrešno učinila. Što je to izazvalo poriv u toj drugoj osobi, koji je natjerao na to da me povrijedi? Ponekad više bole postupci, nego same riječi koje nam netko uputi, ali s vremenom sam shvatila, osvrčući se na neke događaje iz prošlosti, kako sam olako dopustila da me netko ponizi i uvjeri kako sam osoba koja nije vrijedna poštovanja. Nije svatko sposoban iskazati vam poštovanje koje zaslužujete. Rijetkost je u današnjem svijetu susresti se s osobama koje vas doista cijene u pravom smislu. Većina ljudi mišljenja je kako druge ne

BLOGMAS(Dan 14.) - Ideje za kupnju darova

Dobrodošli na blog! Razmišljajući o tome što ću danas podijeliti s vama,odlučila sam vam dati neke prijedloge pri kupnji poklona za vaše najmilije .Iako su pokloni materijalnog kalibra sasvim nevažan dio blagdana jer važnije je da ste na okupu s ljudima koji su značajan dio vašeg života i da ih iskreno volite ,uvijek je lijepo podariti nekome simboličan znak pažnje u vidu nekog poklona. 1.ŠMINKA,PROIZVODI ZA NJEGU KOŽE I KOSE... Kada kupujete svojoj djevojci,prijateljici,ženi neki poklon, kozmetika je jedan od izbora s kojim ne možete pogriješiti .Stranica Cosmetify  nudi veliki izbor proizvoda drogerijskog i high-end ranga.Osim toga,popularne stranice na kojima možete,također,pronaći veliki izbor sjajnih proizvoda jesu Feelunique , Beauty Bay , Cult Beauty ,ali svakako ne smijemo zaboraviti i izbor u drogerijama kao i parfumerijama gdje ćete pronaći i sjajne popuste tako da će se kupnja svakako isplatiti. 2.PARFEMI Parfemi su,također,još jedan dob