Skip to main content

ŽIVOT NIJE INSTAGRAM: "I jedan korak može spasiti život!"

Dobrodošli na blog!



DEPRESIJA. 
"Bolest modernog doba",bolest današnjice koja pogađa sve veći broj ljudi.Mladih ljudi.



Iskreno,izbjegavala sam pisati o ovoj temi jer sam smatrala kako je sasvim NEPOTREBNA i da je ne treba SPOMINJATI te čitateljima  "puniti" glavu takvom pesimističnom,mračnom temom.Mediji nas ionako svakodnevno bombardiraju mračnim temama,vrlo rijetko ćete čuti neku pozitivnu vijest,nešto što će vas razveseliti...vrlo rijetko jer svakodnevno moramo "konzumirati" nepotrebne količine PESIMIZMA koje nam drugi stavljaju u usta.Zgražam se od tolikog PESIMIZMA i izbjegavam čitati novine koliko god je to moguće,ali uvijek naletim na neki članak koji je,jednostavno,sposoban ubiti svaku volju i želju za nekom radošću.
No,odlučila sam ipak pisati o ovoj temi,unatoč tome što je jako tamna i jako duboka,ali je veliki problem današnjice.Svatko bi pomislio da je život u 21.stoljeću idealan,da ljudi sjede i uživaju ispijajući kave satima,provode vrijeme u društvu svojih najmilijih,putuju,uživaju...žive život punim plućima.Veliki problem nastao je u onom trenutku kada su ljudi istinsku sreću življena pokušali pronaći na DRUŠTVENIM MREŽAMA.Život kojeg ćete vidjeti da ga se eksponira i predstavlja idealnim,najčešće u stvarnosti nije takav.Nijedna priča,koju se drugima prezentira kao nešto savršeno i kao "kalup" za istinsku sreću u javnosti,ne može imati takvu pozadinu.Vrlo su rijetki ljudi koji,zaista,žive takav život.DRUŠTVENE MREŽE su postale platforme LAŽNIH IDEALA,"SAVRŠENOG ŽIVOTA",SKUPOCJENIH DIZAJNERSKIH KOMADA...Društvene mreže su postale mjerilo IDEALA ŽIVOTA!I ne,ne mogu prijeći preko toga klimajući glavom i odobravajući činjenicu da su MATERIJALIZAM i PROLAZNE ŽIVOTNE VRIJEDNOSTI srušile čovjeka koji život posmatra na jedan EMOTIVAN,jedan DUHOVAN način...čovjeka koji cijeni ISTINSKE ŽIVOTNE VRIJEDNOSTI koje ispunjavaju njegovu dušu.
ŽIVOT NIJE INSTAGRAM!Je li ti život idealan ako nosiš Louis Vuitton torbicu koja košta preko 1000 eura?NE.Je li ti život idealan ako svakog tjedna posjetiš neku državu?NE.Nemojte dozvoljavati da vas poražava činjenica kako ne možete sebi pruštiti neku skupu dizajnersku torbu,odmarati na pješčanim plažama u tropskim krajevima ili večerati u nekom glamuroznom hotelu.Nemojte nikada dozvoljavati da vas činjenica da preživljavate od prosječne hrvatske plaće poražava i da zbog toga smatrate sebe "nižim slojem."
Svi smo mi LJUDI.Svatko je od nas ČOVJEK.Ono što nosimo na sebi nije odraz našeg KARAKTERA,nije mjerilo ISTINSKE SREĆE niti BOGATSTVA.Materijalno je prolazno,a čovjek ne bi trebao težiti prolaznosti.Čovjek bi trebao težiti tome da spozna sebe u duhovnom smislu,da voli ljude oko sebe i daje drugima najbolje od svog karaktera.Nemojte život svoditi na to koliko će koštati komad odjeće kojeg nosite na sebi niti koliko lajkova ćete skupiti ispod fotografije na Instagramu.Nemojte dozvoliti sebi da postanete rob MATERIJALIZMA!
Ako nisi ispunjen čovjek u duhovnom smislu i nemaš PRAVE ljude oko sebe,ti nisi SPOZNAO SREĆU.Ti nisi osoba koja živi život u okviru VLASTITE SREĆE.Ti si samo rob MODERNOG DRUŠTVA koje teži prestižu,glamuru,koje je zaboravilo da je poanta biti čovjek u potpunom smislu.Društvo je NAZADOVALO.To je ta poražavajuća rečenica kojom se može opisati život u ovom,21.stoljeću kada su ljudi okrenuti nekim drugim "vrijednostima."
Sasvim je jasno zašto toliko ljudi boluje od DEPRESIJE?Onaj čovjek,koji nije duhovno ispunjen i sretan,to je čovjek kojem se život svodi na gledanje u prazno.Čovjek kojem se život svodi na sjedenje kod kuće i plakanje.To je NEZADOVOLJAN čovjek koji nije spoznao ISTINSKE ŽIVOTNE VRIJEDNOSTI.DEPRESIJA je ozbiljno stanje u kojem je iznimno bitna podrška bližnjih,u kojem je izuzetno bitno obratiti pažnju na nagle promjene raspoloženja i što češće razgovarati s osobom koja prolazi kroz takvo razdoblje.
Depresiju je lako prepoznati,pogotovo ako osoba želi što više vremena provoditi sama,zatvorena u svoja četiri zida.Ako primijetite u svom društvu da je neki vaš prijatelj počeo mijenjati svoje ponašanje i povukao se iz društvenog života,odnosno,rijetko provodi slobodno vrijeme s drugima...morate razgovarati s njim i pomoći mu da se oslobodi takvog stanja.Ono što je najgore i najmračnije kada govorimo o ovom stanju jest da je osoba,koja je psihički nestabila,sposobna učiniti sebi sve ono najgore.Zato,nemojte dopustiti da se prekine jedan mladi život zbog nezadovoljstva i nesigurnosti,reagirajte na vrijeme jer to je najmanje što možete učiniti.I jedan korak može spasiti život!



Hvala na pažnji!
Voli vas,
Rea ❤

Moj profil na Instagramu: https://www.instagram.com/rea_pazarac/
Moj profil na Twitteru:https://twitter.com/ReicaO1

Za svako pitanje,zahtjev ili savjet kontaktiraj me na: reapazarac07@gmail.com


Comments

Popular posts from this blog

VODIČ KROZ LEKTIRU: Sanja Polak, Pobuna Pauline P.

Dobrodošli na blog! Nedavno sam putem email adrese dobila zahtjev da napravim dnevnik čitanja za poznati roman Dnevnik Pauline P. , autorice Sanje Polak . Naime, ja sam davne 2015. recenzirala ovo djelo i napisala okvirno mišljenje vezano uz njega, ali nisam detaljno pristupila obradi dijela. No, jedna me je mama zamolila da joj pomognem kako bi lakše sa svojim djetetom mogla sastaviti dnevnik čitanja, odrediti temu i napisati dojam o djelu.  Link do posta:  http://reichbyreapazarac.blogspot.com/2015/05/pobuna-pauline-p.html Moram priznati da sam u ranim tinejdžerskim godinama i sama bila velika obožavateljica ciklusa romana Dnevnik Pauline P. jer sam se mogla poistovjetiti s glavom junakinjom te se pronaći u brojnim situacijama kroz koje sam prolazila. Međutim, smatram da ovo nije knjiga koja je namijenjena isključivo tinejdžerima i njihovim roditeljima. Neovisno o svojoj životnoj dobi, uvijek biste se mogli pronaći u trenucima koje ste i sami proživljavali u najosjetljivijem per

Bilješke iz dnevnika (veljača 2022.) - Ljudi koji nose "maske"

Dobrodošli na blog! Jeste li ikada nekoga namjerno povrijedili samo zato da biste uzdignuli sebe? Mislim da ne postoji osoba na ovome svijetu koja nikada nije nikoga povrijedila, učinili to nesvjesno ili ne, ponekad nismo ni svjesni toga kako naši postupci mogu utjecati na ljude oko nas. Dok sam bila mlađa, odnosno dok sam odrastala, doživjela sam više neugodnih situacija koje su me znale dovesti do toga da sam se neprestano preispitivala o tome što sam pogrešno učinila. Što je to izazvalo poriv u toj drugoj osobi, koji je natjerao na to da me povrijedi? Ponekad više bole postupci, nego same riječi koje nam netko uputi, ali s vremenom sam shvatila, osvrčući se na neke događaje iz prošlosti, kako sam olako dopustila da me netko ponizi i uvjeri kako sam osoba koja nije vrijedna poštovanja. Nije svatko sposoban iskazati vam poštovanje koje zaslužujete. Rijetkost je u današnjem svijetu susresti se s osobama koje vas doista cijene u pravom smislu. Većina ljudi mišljenja je kako druge ne

BLOGMAS(Dan 14.) - Ideje za kupnju darova

Dobrodošli na blog! Razmišljajući o tome što ću danas podijeliti s vama,odlučila sam vam dati neke prijedloge pri kupnji poklona za vaše najmilije .Iako su pokloni materijalnog kalibra sasvim nevažan dio blagdana jer važnije je da ste na okupu s ljudima koji su značajan dio vašeg života i da ih iskreno volite ,uvijek je lijepo podariti nekome simboličan znak pažnje u vidu nekog poklona. 1.ŠMINKA,PROIZVODI ZA NJEGU KOŽE I KOSE... Kada kupujete svojoj djevojci,prijateljici,ženi neki poklon, kozmetika je jedan od izbora s kojim ne možete pogriješiti .Stranica Cosmetify  nudi veliki izbor proizvoda drogerijskog i high-end ranga.Osim toga,popularne stranice na kojima možete,također,pronaći veliki izbor sjajnih proizvoda jesu Feelunique , Beauty Bay , Cult Beauty ,ali svakako ne smijemo zaboraviti i izbor u drogerijama kao i parfumerijama gdje ćete pronaći i sjajne popuste tako da će se kupnja svakako isplatiti. 2.PARFEMI Parfemi su,također,još jedan dob